Miss073

Believe you can and you're halfway there

Chaos

4 reacties

Hey Allemaal,

Ik ben iemand die vaak in een chaos leeft. Waarom geen idee het zit gewoon in de aard van het beestje. Nu wilde ik vandaag een lakje van vandaag posten maar omdat ik hard aan het leren was voor mijn tentamen en training en repetitie heb gehad ben ik het eigenlijk gewoon vergeten. Toen ik net opzoek ging naar de kabel van mijn camera kon ik hem niet vinden AAAA. Echt gekkenhuis hier. Dit lakje houden jullie nog te goed van mij. Ik heb donderdag mijn tentamen dus ik weet ook niet of ik morgen iets post. Please forgive me Emoticon die tong uitsteekt. Ik ben echt gesloopt dus ga nu lekker slapen.

Gaan jullie allemaal duimen voor me donderdag???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Chaos

  1. Succes met je tentamens! Ik ken het. Heb deze week ook tentamens, donderdag net als jij de laatste.

  2. School is important! Good luck met je examens.🙂

  3. Veel succes met je tentamens!!!

Geef een reactie

