Miss073

Believe you can and you're halfway there

Clarins ooggel

2 reacties

Hey Allemaal,

Een tijdje terug heb ik wat samples ontvangen van Clarins, waaronder een ooggel. Ik heb deze uitgetest en vandaag mijn bevindingen hierover.

 clarinstesten look en nails 004

Het beloofd je ogen te verfrissen, donkere kringen minder te maken en dikke ogen minder te maken.

clarinstesten look en nails 005

De gel is erg fijn, het frist je ogen meteen op. Wel is hij erg plakkerig en brandde het de eerste paar keren flink. Ik heb een vrij gevoelige huid dus dat kan voorkomen. Wat ik jammer vind is dat het niet echt mijn donkere plekje op de ogen heeft verminderd. Wel was de huid van mijn ogen in betere conditie dus vond ik het wel een fijne gel.

Beforeclarinstesten look en nails 014

Afternailart en test 004

Zoals te zien is mijn oog veel minder dik, maar de plek boven mijn binnenste ooghoek is nog even donker dan voor dat ik begon. Mijn buitenste ooghoek is wel veel minder geïrriteerd door de gel. De gel was ook zuinig in gebruik ik heb met 2 sample zakjes (hoeveelheid weet ik niet meer) ongeveer 2,5 week gedaan.

clarinstesten look en nails 012

Een fullsize tube 20 ML kost €33,50 ongeveer wat ik wel een beetje heel erg duur vind. Als ik wel wat meer te besteden had zou ik hem zeker aanschaffen, maar zolang je geen fulltime baan hebt zou ik het niet kopen.

 

Plus punten:

– Verminderd gezwollen ogen

– Zuinig in gebruik

– Gelijk verfrissing

– Geen vervelende geur

Min punten:

– Vrij duur

– Verminderd niet de donkerste plekken

– De gel is een beetje plakkerig dat kan je als vervelend ervaren.

 

Hebben jullie ervaring met de ooggel? welke oog crème en gel gebruik je zelf??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Clarins ooggel

  1. Ah, je schrale plekken zien er echt pijnlijk uit. Vooral als die gel erin komt, OETCH en dan gaat het branden en jeuken, irriteren like hel. Super vervelend, maar wel fijn dat hij weer verfrissend is!

  2. Ik heb de gel ook. Bij mij werkt ie perfect op de donkere plekken!
    2,5 week is ook eigenlijk te kort… na zo’n 4 weken zag ik echt resultaat.
    Het is wel veel geld maar je doet wel 3-4 maanden met zo’n tubetje, ik smeer sochtends en savonds, dat geeft het beste resultaat!
    Ik heb zelf ook een gevoelige huid maar geen last van pijn/branden..

Geef een reactie

