Miss073

Believe you can and you're halfway there

Dingetjes die jullie kunnen verwachten

3 reacties

Hey Allemaal,

Zoals beloofd word zondag filmpjes dag. Met deze week een soort van lijst met spulletjes die ik nog moet reviewen. Het komt misschien een beetje onduidelijk over op het filmpje. Veel Kijkplezier

hahaha rare begin pose😛

 

Dit was het filmpje, ik kan ook echt niet onder de 10 minuten blijven xD. Graag zou ik van jullie horen van welk product jullie het snelste een review over willen zien. Vergeet niet bij youtube Thumbs up te doen voor me, vind ik namelijk heel leuk. En echt een comment achter laten hé Emoticon die tong uitsteekt! Het liedje wat erin zit is van een dans show van riverdance lord of the dance. Heerlijk nummer.

Veel Liefs!

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Dingetjes die jullie kunnen verwachten

  1. Ik wil zeker de bloopers zien🙂

  2. Oeh, ik ben erg benieuwd naar die Sephora stickers voor op je nagel. Ik denk trouwens dat je de action serum geweldig vind. Hij ruikt heerlijk! Ik vind hem zelfs fijner dan biosilk.

  3. Die lipgloss van Essence is echt amazing! Wooop, gefeliciteerd met je nieuwe baan.😀 Even stiekem tussendoor mooie nagels. :p Leuk filmpje weer, of course willen we je bloopers zien, zijn altijd leuk.🙂 Ik vind je filmpjes nog steeds amazing!

Geef een reactie

