Miss073

Believe you can and you're halfway there

Saturday Spamday:

2 reacties

Goedemiddag allemaal!

Ik ga jullie iedere zaterdag 5 blogs/sites geven die ik volg zodat jullie daar een kijkje op kunnen nemen. Ook mogen jullie iedere keer bij het bericht van de blogs jullie eigen blog bij de comments neer zetten zodat ik jullie ook kan gaan volgen! Vandaag is het dan wel zondag maar vandaag heb ik voor jullie weer 5 blogs Emoticon met brede lach. met vandaag

What a beauty: 2 meiden die houden van beauty, maar ook een hoop leuke dingetjes laten zien voor in en om het huis.

Katy`s blog: schrijft over alles wat ze leuk vind, love it!

Leila in wonderland: Gewoon leuk om te lezen Emoticon met brede lach

Lipsticknews: Leuke blog met heel veel beauty!!

Lisanne Leeft: Leuke tips, leuke posts, je merkt het echt Emoticon die tong uitsteekt Lisanne leeft Knipogende emoticon

 

Zo dat waren ze weer voor deze week.

Veel Liefs!

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Saturday Spamday:

  1. Ik ken ze allemaal al, maar wel erg leuk!

  2. Yea, Katy’s blog is leuk! Ze schrijft over dingen uit haar leven, die best boeiend zijn. Haar schrijfstijl is ook fijn.🙂 Ik ga even bij de anderen kijken! Je hebt mij even geinspireerd!😀

Geef een reactie

