Miss073

Believe you can and you're halfway there

IJzige films

2 reacties

Goede avond allemaal!

Vandaag is mijn post erg laat i know, sorry daarvoor maar ik heb vandaag een hectische dag gehad met werk, tentamens en voor mijn nieuwe baan. Maar goed, vandaag heb ik voor jullie in verband met de winter wonder month een aantal winterse films die de winter in huis brengen. Die super winter laat maar op zich wachten dus laten we gewoon de winter naar binnen halen Emoticon die tong uitsteekt.

 

Eight below; love it! Een baasje die alles uit de kast haalt om zijn lieve honden te redden.

Puppy’s doen het altijd goed! Snowbuddies!

 

Cool runnings! Hij blijft goed, Sanka are you dead? Yaa Man!! hahah geniaal

 

Snow Dogs: Hilarische film over een man die het vertrouwen bij sledehonden moet winnen. Hard gelachen met deze film

Ice Princess : Wiskunde & Schaatsen, lijkt een gekke combinatie maar uiteindelijk werkt het Emoticon met brede lach

Een uit de oude doos: The Mighty Ducks! GE-WEL-DIG D2 en D3 zijn ook echt super leuk!

 

En dan heb je natuurlijk nog de standaard kerstfilms die een hoog ijs gehalte hebben, maar wat dacht je van Balto, Ice age en Happy feet? I love icy films! Wat is jullie favoriete Icy film?? Het valt me trouwens wel op dat heel veel Icy films van Disney zijn xD. Toeval?? geen idee Emoticon die tong uitsteekt.

Zo nu ga ik lekker slapen, het was een super lange dag vandaag, maar wel heel veel vruchten geplukt of hoe het spreekwoord ook is Emoticon die tong uitsteekt te moe om over na te denken.

Slaap lekker allemaal!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “IJzige films

  1. Leuke films, de eerste lijkt mij wel wat!

Geef een reactie

