Miss073

Believe you can and you're halfway there

Ooglook: Could Sparkle

3 reacties

Hey Allemaal,

Vandaag voor jullie een ooglook en ik moet jullie hulp hebben. Laten we maar beginnen met de look dan komt de rest later Knipogende emoticon. Ik ben van de week lekker aan het stoeien geweest met make-up om even mijn gedachten te verzetten, en met al een beetje het zicht op carnaval heb ik voor jullie een heftige ijzige look gemaakt.

Cold sparlke II

Cold sparlke III

Cold sparlke

Als jullie goed kijken zien jullie bij mijn ogen velletjes hangen. Ik heb echt al van alles geprobeerd maar ze blijven terug komen. Crème, gel, plukken, thee noem het maar op. Daarom vroeg ik me af of jullie misschien tips hebben wat ik tegen deze vervelende velletjes kan doen want hierdoor kan ik moeilijker leuke oog looks maken.

help

Ik hoop dat jullie tips voor me hebben. Wat vinden jullie van de look???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Ooglook: Could Sparkle

  1. Mooie look!
    Ik kan je helaas niet helpen met je losse velletjes. Zelf heb ik er eigenlijk nooit last van. Heb je al wat vaseline geprobeerd, voordat je gaat slapen?

  2. Erg mooi gedaan hoor! Leuk kleurtje ook! x

  3. Mooie look! Die droge plekken heb ik ook! Echt heel hinderlijk, soms is het zo erg, vorig jaar was dat, dat het gewoon echt pijn deed, doet het altijd wel, maar echt pijn-pijn. :’) Ik gebruik nu gewoon hormoonzalf, even maling aan of je huid er dun door word, maar het werkt wel. Het is minder droog en verdwijnt dan. Ik dacht zelf dat het aan mijn allergie lag, omdat ik het ook bij mijn lippen heb, ik moet echt naar de dermatoloog. :’) Maar heb je vaseline geprobeerd? Dat sluit de huid wel af.. of een hele vettige creme? Echt, bijna olie. Misschien heb je ook een allergie? Dontknow. Of het weer? De verwarming in huis?

Geef een reactie

