Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag Eyes Ice baby

8 reacties

Hey Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een lakje uit de crystalized ice collectie van essence. Ik heb maar een lakje uit de collectie gekocht en dat is deze. Toen ik de foto`s maakte had ik de nagellak al 5 dagen op xD.

blog 035

Eigenlijk ben ik niet zo heel tevreden over het lakje, hij dekt slecht en het borsteltje is niet fijn. Ik had echt drie of vier laagjes nodig wilde het goed dekken. Erg jammer omdat normaal de lakjes van essence wel van redelijke kwaliteit zijn. Omdat het zo veel laagjes nodig had was de lak dus erg dik op mijn nagels en erg gevoelig voor, euh hoe noem je dat. Nagellak kneuzingen of zo? Verder vind ik het wel een hele mooie kleur, ik vind het echt jammer dat hij niet goed dekt.

Slecht kwastje.blog 039

 

Miss073 cijfer een 5 en dan alleen omdat het een mooie kleur is met mooie shimmers.

 

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

8 thoughts on “Lakje van vandaag Eyes Ice baby

  1. het kwastje ziet er inderdaad niet fijn uit, meestal vind ik catrice nog een tikkeltje leuker dan essence.

  2. Zonde zeg, de kleur is juist zo mooi ijzig! Echt jammer, dat kwastje ziet er ook niet echt mooi uit.

  3. Jammer dat je er niet tevreden over bent.. Ik vind de kleur ook niet zo..

  4. jammer dat je het niet fijn vind, de kleur is wel mooi!

Geef een reactie

