Miss073

Believe you can and you're halfway there

Sunday ( Saturday) Spamday!!

2 reacties

Goedemiddag allemaal!

Ik ga jullie iedere zaterdag 5 blogs/sites geven die ik volg zodat jullie daar een kijkje op kunnen nemen. Ook mogen jullie iedere keer bij het bericht van de blogs jullie eigen blog bij de comments neer zetten zodat ik jullie ook kan gaan volgen! Vandaag is het dan wel zondag maar vandaag heb ik voor jullie weer 5 blogs Emoticon met brede lach. met vandaag:

Inikkens : Je kan er btw ook een super vet setje winnen van TBS. Namelijk een setje met onder andere het geurtje Love etc. Ik doe ook mee met de winactie en hoop DUH dat ik win, vooral nu ik extreem moet bezuinigen xD. Doe vooral mee om kans te maken ^^.

Bysjanty : Ze heeft iedere week een beauty vraag waar ze naar je mening vraagt. Leuke looks en reviews ook nog eens, zeker het kijken waard Knipogende emoticon.

Deltacephei : Een leuke meid die nu de dazzling days heeft waar je een hoop kan winnen ^^. Normaal heeft ze leuke beautyposts en er is volgens mij altijd wel een blogsale.

Honestbeauty : leuke reviews, shoplogs swatches enzovoorts!

Wickedskakid : Leuke meid met een hoop beauty op haar blog maar ook zijn er personal updates en een hoop inspiratie artikelen. BTW kan je nu echt een vette rugzak van eastpack winnen!!

Dit waren ze weer voor deze week ^^. Nu ga ik een filmpje bewerken die vanavond te zien is op www.miss073.com! Vergeet niet je blog achter te laten als je nog niet voorbij bent gekomen ^^.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Sunday ( Saturday) Spamday!!

  1. Leuke blogs weer! Woop, ik volg er al twee ;D

  2. Ik kende deze allemaal al, leuke blogs!

Geef een reactie

