Miss073

Believe you can and you're halfway there

Afwezig

3 reacties

Hey Allemaal!

93_8bt58yxdvz8[1]

Vandaag geen saturday spamday want het word deze week een sunday spamday. Dit komt omdat mijn vriend vandaag jarig is en ik gewoon hem extra veel aandacht wil geven. Wel wil ik aan jullie vragen even te denken wat jullie meer van mij willen zien. Meer nailarts, meer looks, style pages,,,, anything. Laat je verzoekjes achter bij de comments en ik ga er mee aan de slag. Ook als je vragen hebt mag je die stellen geen probleem. Nu ga ik weer lekker mijn mannetje verwennen ^^. Moet toch wel kunnen hé een aantal keer per jaarEmoticon die tong uitsteekt. Vergeet niet je verzoekjes achter te laten bij de comments, ik vind het ook nog eens heel leuk om te lezen. Morgen staat er gewoon weer een artikel online en nog eens de saturday(sunday) spamday ^^.

gefeliciteerd

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Afwezig

  1. Gefeliciteerd met je vriend! Een goede reden om even afwezig te zien.🙂

  2. Proficiat met je mannetje! Geniet er samen lekker van!

Geef een reactie

