Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nieuwe Lush Spulletjes.

3 reacties

Hey Allemaal!

Een van mijn favoriete bezigheden is toch wel webshops afstruinen voor nieuwe spulletjes en dingetjes die misschien wel op mijn wishlist kunnen. Nu was ik van de week aan het snuffelen bij de NEW afdeling van de Lush webshop en daar kwam ik de volgende spulletjes tegen die wel heel erg mijn aandacht trokken. Het is ook een beetje stiekem mijn Lush wishlist ^^. kék mar meeKnipogende emoticon!

Latte Liptint ~ €9,25 /10glatte-liptint-500x500

“Deze liptint met een zachte koffie- en vanillesmaak geeft een lichte verzorging en een zacht glanzende bronskleur. Eigenlijk staat hij bij iedereen goed, maar komt hij het beste tot zijn recht bij mensen met een gekleurde huid. Nu al online verkrijgbaar, in onze winkels vanaf 27 december!” 

Ik ben niet zo zeer een koffie fan, ik drink het eigenlijk nooit, maar de kleur van deze liptint trekt mij op de een of andere manier aan. Ik ben erg benieuwd naar deze liptint. ik hoop dat hij nog even blijft want ik moet even sparen^^. 

 

Dream steam teaner tab ~ €2,95/7gdream-steam-steaner-tab-500x500

“Ken je de ‘Dream’ familie? Allemaal producten met de meest kalmerende ingrediënten voor een geïrriteerde, gevoelige huid. Deze stoombehandeling verzacht je velletje. Gebruiksaanwijzing: Vul een grote kom met een laagje warm water (niet koken). Leg de Steamer in het water en stoom je gezicht met een handdoek over je hoofd boven de kom ongeveer tien minuten. Nu al online verkrijgbaar, in onze winkels vanaf 27 december!”

Zoals jullie weten vind ik stomen erg fijn voor mijn gezicht. Nou heb ik een vrij gevoelige huid en hij kan ook soms snel irriteren. De teatree tabs van lush vind ik niet zo`n succes het doet niet veel extra dan wanneer ik met alleen water stoom dus ben ik erg benieuwd of deze wel iets extra toevoegen.

Moon and Sun steamer tabs ~ €2,95/7g

moon_sun-500x500

“Een stoombad met deze steamer tab verfrist je huid en je hoofd! De neroli en oranjebloesem werken opwekkend en verbeteren je humeur, lavendelolie balanceert de talgproductie in je huid en werkt verzachtend. Gebruiksaanwijzing: Vul een grote kom met een laagje warm water (niet koken). Leg de Steamer in het water en stoom je gezicht met een handdoek over je hoofd boven de kom ongeveer tien minuten.”

Soms heb je gewoon een boost nodig om er weer even tegenaan te kunnen. Vooral tijdens het leren van tentamens of het werken aan lange opdrachten voor school. Omdat Lush zegt dat het opwekkend werkt ben ik hier ook benieuwd naar. 10 minuten stoompauze tijdens het leren kan volgens mij ook echt lekker zijn.

 

Love potion ~ €10,95 per stuk (denk ik op de site staat namelijk 0,0g xD)Love_Potion_massagebar_2012-500x500

“Deze leuke massagebar in de vorm van een flesje toverdrank met de geur van ons Love parfum betovert je geliefde onmiddellijk! Ben je single? Deze massagebar verzacht je huid en na gebruik ruik je zo lekker naar appel en kaneel, onweerstaanbaar! Zodat je misschien wel heel snel aan de m/v raakt.”

Had ik al ooit verteld dat ik van de combi appel kaneel hou? Niet? Oké als iets lekker is, is het wel de combi appel/kaneel. Ben erg benieuwd hoe het werkt met een massagebar en natuurlijk laat ik me als ik heb hem me lekker masseren door mijn vriend xD, maar ik ben ook wel bereid om hem te masseren. Ik weet alleen niet zo heel goed of hij deze geur wel kan waarderen, haha! We gaan het zien ^^. Deze bar is helaas een onderdeel van de Valentijn collectie dus ik denk dat ik hem niet meer kan bemachtigenBedroefde emoticon.

Naar deze spulletjes ben ik dus allemaal benieuwd! Heeft iemand van jullie deze producten al gescoord?? Want dan ben ik wel erg benieuwd naar jullie bevindingen! Welke vinden jullie de leukste???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Nieuwe Lush Spulletjes.

  1. Mooie producten. Ja, Lush, geen woorden voor, die geur alleen al in de winkel, laat staan de geweldige producten en anders de brokken zeep op de foto’s in hun webshop! Ik ben benieuwd naar je producten.😀

  2. Ziet er heerlijk uit, heb al goede verhalen gehoord over de Valentijnscollectie.

  3. nou vet coole spullen top hoor

Geef een reactie

