Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag en how to: IJsberenfamilie

3 reacties

Goede avond allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag die ik stap voor stap voor jullie heb gefotografeerd. Wat past er nou beter bij een winterwonder month dan een hele ijsberen familie ^^. Ik heb er maar familie van gemaakt om dat geen een beertje op mijn handen identiek is en dus is het meer een familie. Niet schrikken de eerste foto`s zijn echt een zootje omdat ik er later achter kwam dat misschien mijn vingers afplakken een betere oplossing was xD. Have Fun Emoticon met brede lach

Wat ik heb gebruikt. Ik heb ook nog een klein kwastje, roze nagellak en een dottingtool gebruikt.catrice en ijsbeertjes 016Basecoatcatrice en ijsbeertjes 015

Kliederen maar. Dip met je sponsje de donker blauwe nagellak op je vingers. Hou bij je nagelriemen een stukje kaalcatrice en ijsbeertjes 017

kleur/dip vervolgens je nagels met de lichtere blauwe kleur in.catrice en ijsbeertjes 018

Up next, ga nog een keer met je sponsje over de zijkanten van je nagels en werk een beetje bij zodat het onder lekker donker blijft.catrice en ijsbeertjes 020

Even je vingers schoonmaken tussendoor is wel handig ^^. Zoals ik al zei had ik mijn vingers beter kunnen afplakken met plakband xD.catrice en ijsbeertjes 022Maak met je dottingtool witte rondjes op je nagels met aan de zijkant twee kleine bolletjes. Vervolgens ga je met een tandenstoker langs de randjes om een furry effect te maken. catrice en ijsbeertjes 024Maak met zwarte lak en een dottingtool rondjes voor de ogen en voor de oortjes.catrice en ijsbeertjes 025En natuurlijk ook het neusje.catrice en ijsbeertjes 026

Maak met roze nagellak het mondje en probeer de het zwart bij de oortjes in te kleuren, maar wel dat je nog een zwart randje ziet. Maak ook met witte nagellak en een dottingtool oogwit bij je beertjes.catrice en ijsbeertjes 027

Maak in het oogwit pupillen met een zwarte striper of met zwarte nagellak en een kleinere dottingtool.catrice en ijsbeertjes 028

Topcoat erover heen en tadaa het eindresultaatcatrice en ijsbeertjes 030

catrice en ijsbeertjes 031

 

Zoals jullie misschien wel zien is geen een beertje het zelfde. Ik vind het ook wel iets weg hebben van sledehondjes xD. Dit is de eerste keer dat ik echt een diertje op mijn nagels heb gedaan en ben best tevreden met het resultaat. Sommige beertjes kijken wat scheler dan de anderen maar dat maakt het juist leuk om naar te kijken. ^^ . Wat vinden jullie van mijn ijsberen familie??

 

Veel Liefs,

Miss073

 

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Lakje van vandaag en how to: IJsberenfamilie

  1. Wauw, wauw.. Oh my god, dit is je mooiste nailart tot nu toe! Wat leuk gedaan zeg.🙂 Ik vind hem ook mooi als je hem bestempeld hebt met nagellak, zonder de ijsberen, maar met is natuurlijker leuker.😀 Ik ben fan van de ijsberen familie!

  2. Hahaha! Ik heb hier echt heel hard om moeten lachen. Die kopjes! Van die grote ogen en tongetjes die uitsteken. Heel leuk gedaan!

Geef een reactie

