Miss073

Believe you can and you're halfway there

Catrice filmpjes LE`s

1 reactie

Goede morgen allemaal!

Vandaag ga ik jullie een keer verwennen met twee artikelen. Er zitten een hoop nieuwe LE`s weer aan te komen. Ik ben hier altijd zo nieuwsgierig naar en catrice speelt daar goed op in. Ze maken tegenwoordig sneakpeak filmpjes van hun aankomende LE`s. Vandaag heb ik voor jullie het filmpje van Nymphelia waar vooral groene kleurtjes en kleurtjes gebaseerd op de natuur. Nymphelia komt trouwens eind februari begin maart uit. Ook heb ik voor jullie een filmpje van de feMALE collectie waarvan het nog niet bekend is wanneer die uitkomt. In deze collecties komen vooral nude kleurtjes en gewaagde kleurtjes zoals zilver en blauw. Catrice zegt zelf over deze lijn:”Casual boy-style mixed with feminine elegance. But beware: it’s a woman’s world!”

Ik ben nu al fan van Nymphelia, ik hou van groen, waarom? i dont know ik vind het gewoon een geweldige kleur. Ik denk dat ik van feMALE vooral voor nude lipgloss of lipsticks ga.

Wat vinden jullie van de filmpjes van catrice? Mij maken ze nog meer nieuwsgierig naar de LE`s. Gelukkig weten we al wat Nymphelia gaat brengen. Zouden jullie daarvan nog een lijstje willen zien? of is daar niet de behoefte aan wat ik goed snap als je meerdere blogs volgt xD.

Vanavond heb ik nog een artikel voor jullie, Nu weer aan de gang voor mijn P ^^.

Have a nice day!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Catrice filmpjes LE`s

  1. Wauw, wat een mooie filmpjes! Vooral die laatste, ze bevatten geweldige looks!

Geef een reactie

