Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review Prime&Fine van Catrice

3 reacties

Hey Allemaal!

De afgelopen tijd heb ik voor jullie maar ook voor mezelf Emoticon die tong uitsteektde Catrice Prime&Fine make-up basis uitgeprobeerd. Voor deze basis had ik nog nooit een basis voor het gehele gezicht uitgeprobeerd het was voor mij dus ook een geheel nieuw product.

catrice en ijsbeertjes 004

Wat zegt catrice hierover:

“CATRICE presenteert Prime and Fine – het nieuwe assortiment professionele producten voor een uitstekende basis. Ideale voorbereiding: de Smoothing Refiner. De olievrije op siliconen gebaseerde primer maakt poriën onzichtbaar en vult rimpeltjes; je huid is zacht en verfijnd. Je bent nu klaar voor je grote entree! Wordt geleverd in een hoogwaardig potje”

Wat catrice zegt over het potje is zeer zeker waar alleen snap ik die grote entree niet zo goed Emoticon die tong uitsteekt. Ik merk dat mijn poriën minder zichtbaar zijn als ik de primer draag, over rimpeltjes kan ik nog niet spreken maar de lijntjes bij mijn ogen zijn ook zichtbaar minder en mijn consealer/foundation gaat minder in de lijntjes zitten YaY. Mijn make-up blijft ook gewoon van morgens 7 tot een uurtje of 8  in de avond goed zitten met deze primer. Ik hoef me dus overdag geen zorgen meer te maken of ik moet bijwerken wat ik zeker fijn vind.

catrice en ijsbeertjes 009

Het is een mousse achtige substantie en hij smeert makkelijk uit. Het voelt net alsof er een laagje satijn over je gezicht word gelegd. Eigenlijk vraag ik me nu af of je huid wel kan ademen onder die siliconen, maar ik heb nog gene problemen gehad met mijn huid dus het zal wel mee vallen. Het wordt verkocht in een potje wat er mooi en strak uitziet. Het enige minpunt is dan wel dat het niet zo heel hygiënisch werken is uit zo`n potje. Een pompflacon zou beter zijn geweest maar ik vraag me af of je zo`n mousse wel uit een pompje krijgt xD. Helaas heb ik geen vergelijkings materiaal maar ik vind wel dat de primer zeer zeker zijn werk goed doet. We hebben geluk want hij is niet eens zo duur, namelijk €4.99 . Deze primer gaat zeker in mijn dagelijkse bakje want het is gewoon fijn als je make-up goed blijft zitten toch? Emoticon die tong uitsteekt

catrice en ijsbeertjes 005

even de YaYs en Nays onder elkaar:

YaYs:

– Je make-up blijft lekker lang zitten.

– Je poriën en rimpeltjes worden duidelijk minder.

– Goede prijs kwaliteit verhouding.

– Mooi strak potje.

– Hij maakt je huid lekker zacht.

 

Nays:

– Onhygiënisch door het potje maar dat is niet zo`n ramp als je er netjes mee omgaat.

– Als je siliconen wil vermeiden moet je dit product niet gebruiken.

 

Ik ben eigenlijk wel blij met dit product van catrice! Ik ben toch een student en moet op de centen letten dus dan is een budget primer die ook nog eens werkt altijd welkom! Ik vind het echt een aanrader ^^. Hebben jullie de primer al?? Of gaan jullie hem nu als nog kopen??

 

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Review Prime&Fine van Catrice

  1. Ik heb al een primer, die van Gosh & sephora. Die zitten in een pompflacon. Is toch net even iets hygienischer;)

  2. Eens met de review! Hij is echt goed, helemaal voor de prijs die je betaald.🙂 Fijne primer. ;D

  3. Ik ben al heel lang benieuwd naar deze primer, hij ziet er goed uit!

Geef een reactie

