Miss073

Believe you can and you're halfway there

Saturday Spamday

6 reacties

Goedemiddag allemaal!

Ik ga jullie iedere zaterdag 5 blogs/sites geven die ik volg zodat jullie daar een kijkje op kunnen nemen. Ook mogen jullie iedere keer bij het bericht van de blogs jullie eigen blog bij de comments neer zetten zodat ik jullie ook kan gaan volgen! Met vandaag voor jullie:

120colors of beauty : Heeft ook nog eens een leuke winactie lopen waar je een TEEZ pakketje kan winnen!

beautylab : Serena is een leuke meid met een hoop DIY!

BeautyNL : Eve heeft altijd een hoop handige reviews online staan !

CherryBlush : Pas ontdekt maar ik neem echt iedere dag een kijkje !

Curvacious : Desiree is een curvy woman met een geweldige passie voor beauty!

Als je op de namen klikt ga je gelijk door naar de websites Emoticon met brede lach.

Fijne dag allemaal!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

6 thoughts on “Saturday Spamday

  1. Ahh wat lief! En leuk dat je elke dag een kijkje neemt, ik kom hier ook zeker wat vaker langs!

  2. Ik kende deze allemaal al:D

  3. Hee, wat leuk! Ik ken de andere blogs ook en neem er ook regelmatig een kijkje.

  4. Superleuk,!
    Beautylab volg ik ook, de rest is me onbekend

  5. Leuke blogs! Beautylab is inderdaad amazing met de DIY!

  6. Ik had het even gemist geloof ik, maar leuk dat je me noemt!😀

Geef een reactie

