Miss073

Believe you can and you're halfway there

Look van vandaag: Green

2 reacties

Hey Allemaal,

Zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben kom ik uit Brabant en er is een ding waar ze daar zeker goed in zijn en dat is carnavallen. Vanavond heb ik een carnavals avond met mijn carnavals club en dan vind ik het leuk om met de kleuren van mijn club te werken. Wij hebben groene jasjes dus ik heb een groene ooglook gemaakt. Gelukkig heb ik alle roodheden die meekwamen met mijn verkoudheid goed kunnen wegwerken ( YaY, Cheer). Ik heb even snel wat foto`s voor jullie gemaakt dus veel kijk plezier. Ow ik kijk wel een beetje duf maar dat komt denk ik echt door al dat snot xD.

Zonder bril nailart en look 026

Eye Focusnailart en look 020

Met brilnailart en look 031

Zo dan ga ik nu mijn trompetje smeren en kijken of er nog iets uit komt en eens kijken of de Kate Moss lipstick ook houd als ik blaas of dat heel mijn mondstuk dadelijk vol zit xD. Ik heb echt een jaar of zo niet geblazen omdat ik het te druk had maar wil er weer mee gaan beginnen , oo en ik moet ook nog mijn muziek zoeken.. druk nog dus Emoticon die tong uitsteekt.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Look van vandaag: Green

  1. Prachtige look, leuk dat je ook de kleuren van je club erbij haalt!🙂 Have fun tonight!

  2. Mooie look;) Vind groen je erg mooi staan

Geef een reactie

