Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag: istapp

4 reacties

Hey Allemaal!

Sorry dat er gisteren geen twee artikelen zoals beloofd online zijn gekomen. Dit kwam omdat onze internet router kapot was en ik dus niets kon uploaden. Vandaar dat er vandaag 2 artikelen komen. Als eerste vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag genaamd istapp, istapp is ijspegel op zijn noors en aan gezien het in Noorwegen soms lekker koud kan worden vond ik het wel toepasselijk met de Winter Wonder Month.

 nailart en test 022

nailart en test 020

Ik heb ijspegeltjes gemaakt op mijn nagels Emoticon met brede lach. Mijn duim en mijn ringvinger waren het beste gelukt dus vandaar dat je alleen die ziet Emoticon die tong uitsteekt.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Lakje van Vandaag: istapp

  1. I like! En ik heb eindelijk een profielfoto! haha.. wat een gedoe was dat.

  2. Wauw, wat geweldig goed gedaan zeg!

Geef een reactie

