Miss073

Believe you can and you're halfway there

Magazine tip! Follow Fashion magazine!

4 reacties

Goede morgen allemaal!

FFM1

We love Magazines!! Yep, ik ben helemaal weg van een goed boek maar ook ben ik verzot op magazines. Ik moet me dan ook altijd inhouden als ik bij de boekhandel binnenloop. Mijn interesses lopen heel erg uiteen de ene keer neem ik weer historisch blad mee, dan weer een bak /kook blad, een lifestyle blad, beauty blad of vrouwenblad. Nu zat ik gisteren op twitter omdat ik mijn concentratie er niet bij kon houden en kwam ik er achter dat Follow Fashion NL een gratis magazine heeft in pdf formaat! Handig voor onderweg, je kan hem als goed is op je telefoon lezen maar ook op bijvoorbeeld je iPad, laptop of desktop en als je echt van papieren magazines houd kan je hem ook als het echt moet uitprinten. Ideaal! Het magazine is niet erg groot maar dat maakt mij niets uit, er staan leuke verhalen in over de dames achter Follow Fashion en er staat in wat begin 2012 helemaal hot is er word ook nog eens aandacht aan beauty besteed! Ik heb voor jullie wat screenshots gemaakt maar weet je, ik zou hem gewoon downloaden en even een kijkje nemen. Je komt op de download pagina door HIER te klikken. Je hebt alleen wel twitter nodig maar mocht je dat niet hebben is dat zo aangemaakt.

FFM2

FFM3

FFM4

Ik vind het een super idee dat de dames van #FF dat ze naast de website ook nog een klein magazine hebben gemaakt. Ik ga hem zeker nog een keer lezen als ik in de trein zit naar school. Ik hoop dan ook dat ze door blijven gaan met dit leuke idee. Gaan jullie hem downloaden??

 

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Magazine tip! Follow Fashion magazine!

  1. Lijkt me een erg leuk tijdschrift!

  2. Wat leuk zeg! Oh, I love magazines! Binnenkort heb ik zelfs een thema erover op mijn blog, hoe toevallig.😐 Bedankt voor de tip, zodra ik weer op het internet kan van mijn telefoon, ga ik even op zoek.😀 Je kan er echt zoveel uithalen, woop, thanks Stef!

  3. Leuk dat je over ons Magazine hebt geschreven! Het januari nummer is nu ook te downloaden: http://www.followfashion.nl/follow-fashion-magazine-januari Voor iedereen die geen Twitter heeft is het magazine ook op te vragen via redactie@followfashion.nl

    Veel leesplezier:)

    XO Marlou

Geef een reactie

