Miss073

Believe you can and you're halfway there

Look: Bbbrrrr

4 reacties

Goede avond Lieve mensen Emoticon met brede lach,

Vandaag heb ik voor jullie een winter wonder look, maar eerst wil ik jullie bedanken. Als ik de reacties van jullie lees en de statistieken van mijn blog bekijk begin ik echt te glimlachen! Jullie geven me energie en ik vind het echt super leuk! Dus stoppen gaan we echt NIET gewoon Emoticon met brede lach.

Vandaag heb ik voor jullie een look genaamd; brrr simpelweg omdat ik geen naaminspiratie had net.

De ooglookclarinstesten look en nails 027

Full Face, ik had een nude lipgloss op.clarinstesten look en nails 023

 

Speciaal om jullie te bedanken staan er voor morgen twee artikelen op het programma Emoticon met brede lach.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Look: Bbbrrrr

  1. Hmmm, wat dacht je van: Winter Wonderland look? :D:D

  2. mooie lipgloss, en die blauwe eyeliner is ook leuk!

  3. Supermooie look, staat je heel goed en zijn ook de kleuren die ik dolgraag gebruik, ook de nude lips!!

  4. Mooie look weer! Wauw, die eyeliner is echt mooi joh! Nude lips it is! Sinds kort ben ik echt een fan daarvan, sowieso vond ik het bij anderen mooi staan, maar op dit moment al helemaal, love it!

Geef een reactie

