Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag: Sneeuwderrie

4 reacties

Hey Allemaal,

sneeuwderrie

Jullie kennen het wel, als er gestrooid is en de sneeuw is langzaam aan het weg gaan veranderd het in een zootje op straat. Overal ligt sneeuwderrie en normaal heb ik hier echt een hekel aan want dan is het uit met de pret, maar het heeft me wel geïnspireerd voor een leuk lakje van vandaag.

Ik heb het volgende gedaan: Ik heb mijn nagels eerst gelakt met een lichtbruine lak en vervolgens heb ik er een zilveren crackle lak overheen gedaan. Het resultaat: sneeuwderrie nagels, die wel mooier zijn dan gewone sneeuwderrie hoor Emoticon die tong uitsteekt.

clarinstesten look en nails 033

Wat vinden jullie ervan?? Lijkt wel een beetje op sneeuwderrie vinden jullie niet. Haha, het enige wat wel vast zal zijn dat je na het lezen van dit sneeuwderrie een heel gek woord vind xD. Ik in ieder geval wel.

Tot Morgen!

Veel Liefs

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Lakje van Vandaag: Sneeuwderrie

  1. Haha, geweldige inspiratiebron! Iedereen kent namelijk die vieze sneeuwsnot, echt walgelijk. Sneeuwderrie it is!🙂 Woord van 2012.

  2. Hahah! Jij haalt ook echt overal inspiratie vandaan! Deze keer lag de inspiratie letterlijk op straat.

  3. Ik vind het wel een mooie combo!

  4. Jakkie bah, sneeuwsnot! Wel leuk zo dat lakje!

Geef een reactie

