Miss073

Believe you can and you're halfway there

Essence nieuwe skin producten!

3 reacties

Hey Allemaal,

Ik was een beetje aan het snuffelen op de essence website en kwam een aantal nieuwe producten tegen die volgens de site vanaf nu in de winkel zullen liggen. De producten wekken mijn interesse erg op en ik dacht laat ik het met jullie delen.

My skin cooling eye roll-on:

cooling_eye_roller1

Dit is een oogroller om snel even je ogen een frisse uitstraling te geven. het is 100% alcohol en parfum vrij en gaat tekenen van vermoeidheid en zwellingen rond te ogen tegen. De roller zit vol met komkommer extracten, je kan ook komkommers op je ogen leggen maar dit werkt volgens mij iets makkelijker. Ook kan je het over je make-up aanbrengen voor een opfrissing van je look. Ik heb eigenlijk nog geen oogroller of wat dan ook en ben er benieuwd of het werkt. Hij kost €2,49 dus daarvoor hoef je het niet te laten Knipogende emoticon.

 

Pure skin natural cover moisturizer:

essence_pure_skin_natural_cover_moisturizer_for_lighter_skin

Dit is een moisturizer voor je gezicht, het beloofd vlekjes en mee-eters te camoufleren. Ook word er beloofd dat deze minder zullen worden omdat de formule vlekjes en mee-eters verminderd. Daarnaast voorkomt het ook nieuwe onzuiverheden, werkt het vocht inbrengend en matterend. Het schijnt ook snel in te trekken in de huid wat ik vrij belangrijk vind want ik heb er echt een hekel aan als het intrekken van een crème lang duurt. Hij is verkrijgbaar in twee tinten, een voor lichtere huidkleuren en een voor een medium&donkere huid. De prijs van dit product heb ik niet kunnen vinden, maar dat zal vast niet heel duur zijn zoals we van Essence gewend zijn.

 

My skin tinted moisturizer:

essence my skin tinted moisturizer medium to dark skin

Dit is een moisturizer die zorgt voor een gladde teint, ook geeft het een frisse look door de licht reflecterende deeltjes die erin verwerkt zitten. De perzik olie en de acai bessen extracten zorgen ervoor dat je huid 24 uur lang wordt verzorgd, al heb ik hier mijn twijfels over xD. Mijn vermoeden is wel dat hij onwijs lekker zal ruiken met die fruitige ingrediënten. Wel een pluspunt is dat er in moisturizer UVA/UVB bescherming zit verwerkt. Deze moisturizer is ook in twee tinten verkrijgbaar, voor de lichtere huidtypes en voor de medium en donkere huidtypes. Ook van dit product is de prijs voor mij nog onbekend, maar zal ook vast niet duur zijn.

pure skin SOS spot killer:

essence pure skin SOS spot killer

Tot slotte is er nog de SOS spot killer. Dit is een goedje wat je puistjes als je slaapt uitdroogt. Het werkt met twee fases en je moet het schudden voor gebruik. Ik ben een stuk minder nieuwsgierig naar dit goedje, want meestal drogen deze goedjes je huid echt verschrikkelijk uit en worden je puistjes alleen maar erger. De prijs is ook nog echter onbekend xD.

Dit zijn de nieuwe producten van essence. Ik ben erg benieuwd naar de moisturizers en naar de oogroller en aangezien de andere essence skin producten die ik heb erg fijn zijn in gebruik. Volgens mij moet je voor de essence skin producten wel in een grotere Kruidvat gaan kijken want ik denk niet dat ze het echt overal zullen hebben. Wat ik wel jammer vind is dat ik nergens de prijzen op internet kon terug vinden maar ik denk dat ze allemaal gemiddeld € 2,49 zullen zijn, maar pin me nergens op vast xD. Naar welke producten zijn jullie benieuwd? en gaan jullie een van deze producten aanschaffen?

Veel Liefs,

Miss073

 

De foto`s komen van google afbeeldingen.

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Essence nieuwe skin producten!

  1. Zozo, Essence gaat uitbreiduuuh! Mooie verpakking hebben ze, gewoon lekker vrouwelijk en vrolijk. De oogroller lijkt mij wel wat.😀

  2. Ik ben wel benieuwd naar deze producten, hoop dat het budget toppers zijn!

  3. Ik las in een pers bericht al hierover, ik ben erg benieuwd! De producten die al in de winkel liggen van de Essence My Skin lijn bevallen me al wel erg goed!

Geef een reactie

