Miss073

Believe you can and you're halfway there

Winter Wonder Month

5 reacties

Hey Allemaal!

Happy New Year 2012 (51)

Als eerste wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, en het allerbeste in 2012. Ik wens jullie een 2012 vol: Geluk, Gezondheid, Liefde, Beauty, Vriendschap, Rijkdom en Happyness!

banner januari

Vorige maand ben ik met een maandthema begonnen en ik vond het erg leuk om met een thema te werken dus zet ik het gewoon voort met deze maand: Winter Wonder Month. Je kan deze maand allemaal winterse dingen verwachten of dingetjes met een icy touch. Ik heb net nog even een look voor jullie gemaakt:

ice 054

Nu ga ik lekker uitbrakken Emoticon met brede lach. jullie ook Good luck daarmee Emoticon met brede lach.

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Winter Wonder Month

  1. Happy New Year Steffie!

    Dat het een geweldig leuk nieuw jaar voor je mag worden!

    Liefs, Tahnee

  2. Mooie ooglook! Ben benieuwd naar de bijhorende artikels! Gelukkig nieuwjaar

  3. Gelukkig nieuwjaar! Wat een prachtige ooglook zeg, wauw, amazing. Leuk artikel ook met die maandelijkse thema’s!

  4. Gelukkig nieuw jaar! Prachtig zeg, vooral je ogen! Wow!

  5. Tof hoor! Alleen de lipkleur ben ik niet echt fan fan :-p

Geef een reactie

