Miss073

Believe you can and you're halfway there

Goede Voornemens

2 reacties

Hey Allemaal,

Goede-voornemens

Het einde van het jaar is nabij en eigenlijk zou ik voor jullie een shoplog doen van de Efteling, maar omdat ik dit artikel voor het einde van het jaar wilde schrijven moet de shoplog nog even op zich laten wachten. Goede voornemens, ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedaan, gewoon omdat ik overal zag dat het gewoon niet lukte en dus geen zin had. Dit jaar ga ik het echter toch doen, waarom? Gewoon omdat ik wat doelen voor ogen wil hebben waar ik naartoe kan werken. Ik hou wel van een beetje structuur in mijn leven en misschien is dit wel de sleutel tot dat en misschien loopt de rest ook wat soepeler en duidelijker voor mij dan. We gaan het zien en merken aankomend jaar waar ik vol moed weer aan begin. 346_3fs9wym5r

1: Mijn Propedeuse halen. Vorig jaar heb ik echt op één tentamen na mijn P niet gehaald, ik baalde hier ontzettend van. Als de basisbeurs van de studiefinanciering word afgehaald kan ik niet verder met mijn studie omdat het anders echt te duur wordt dus wil ik echt minimaal mijn P hebben, zodat ik kan bewijzen dat ik HBO denk en werk niveau heb. Mijn herkansing is eind januari dus dat word flink leren!

jvc_everio_gz_hm960

2: Sparen voor een HD camera. Filmen vind ik echt leuk om te doen, maar ik heb  zelf geen camera dus dat staat echt op mijn verlang lijstje voor dit jaar. Ik heb de JVC Everio DZ-HM 960 op het oog en daar hoort natuurlijk een statiefje bij en een goede tas dus heb nog een hoop te sparen.

sparen3

3: Beter met geld om leren gaan! Ja, ik heb echt een gat in mijn hand. Op zich heb ik nergens geen schuld en ik red het altijd precies met mijn geld, maar ik zou graag zien dat ik ook nog een beetje geld over hield aan het einde van de maand en dat er wat gespaard word.

visitekaartje

4: Ik wil mijn blog blijven volhouden. Ik krijg  zoveel energie van bloggen, al die lieve en leuke reacties altijd doet me echt goed. Ook de cijfers van mijn website worden steeds beter Emoticon met brede lach. Ik ben nu echt 2/3 maanden actief bezig en ik heb nu al gemiddeld 50 bezoekers/sters per dag. Daar word ik erg blij van Emoticon met brede lach gewoon dat er mensen komen lezen wat ik te melden heb. Daarom wil ik jullie ook bedanken dat jullie een kijkje komen nemen, dit doet me echt goed.

beauty-tips

5: Mijn beauty skills wil ik verder ontwikkelen. Hoe ik dit ga aanpakken, nog geen idee. Gewoon regelmatig “spelen” met make-up en nieuwe dingen uit proberen. Ook wil ik meer leren over de ingrediënten en hoe ik dingetjes zelf kan maken, dit lijkt me namelijk erg leuk.

Ik heb nog wel meer voornemens maar deze wilde ik echt met jullie delen. Ik ga ook rode hartjes knippen met steekwoorden van mijn voornemens erop en die hang ik op een plek waar ik ze regelmatig zie en ze dus niet vergeet. Hebben jullie eigenlijk goede voornemens? en hebben jullie je voornemens van vorig jaar behaald?

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Goede Voornemens

  1. Goede voornemens! Vooral voor school, dat is belangrijk. Ja, dat zeg ik. :’) Ik weet het klinkt raar uit mijn mond, maar het is nou eenmaal belangrijk. Een goede camera is ook een must!

  2. Veel succes met je school voornemen! Ik duim alvast voor je. Fijn eindejaar!

Geef een reactie

