Miss073

Believe you can and you're halfway there

Eftelingspecial : Foto`s

2 reacties

Hey allemaal!

Deze foto is echt WAUW! Mijn lieve schat heeft deze gemaakt en oee het is mooi. Het is trouwens het zandkasteel van Klaas Vaak.efteling 296

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik met 5 vrienden in de Efteling geweest voor drie dagen. Dit was erg leuk en daarom wil wat leuke en mooie foto`s met jullie delen Emoticon met brede lach.

Lampjes!! Deze boom stond voor Bosrijk, het gaf echt een sfeertje. efteling 301

Op de foto met the one and only Klaas Vaak voordat hij zijn droom route ging doen.efteling 085

Mooie oven! Hierin worden er echt heerlijke pizza`s gebakken Emoticon met brede lach.

efteling 081

We kregen allemaal een Leuke slaapmuts van klaas vaak Emoticon met brede lach

efteling 039

 

gekke 5 minuten in de Panda Droomefteling 278

 

Mooie Kerstballen in de pandadroom Emoticon met brede lach ik heb er uiteindelijk eentje met een ijsbeer erop gekocht.efteling 292

Ik ben echt verliefd op deze foto! Deze moest ik echt met jullie delen.efteling 306

En een mooie foto samen Emoticon met brede lach. Jullie zien vast welk waarop ik gevallen ben, Love his eyes Emoticon met brede lach zoo blauw Emoticon met brede lach

efteling 114

Het waren echt een paar geslaagde dagen. Wat ik heb gekocht komt allemaal morgen online.

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Eftelingspecial : Foto`s

  1. Leuke foto’s! Wauw, die eerste foto is zo mooi.🙂 Al die lampjes, prachtig!

  2. de foto in de pandadroom ik hoef denk maar 1 keer te raden wie het zijn :S (ryan/takkie?)??😛

Geef een reactie

