Miss073

Believe you can and you're halfway there

Efteling Special: Rituals pakketje

2 reacties

Goedemorgen allemaal!

De eerste dag was leuk in de Efteling. We zijn nog niet in heel veel attracties geweest, maar dat is niet erg want we hebben natuurlijk nog 2 volle dagen. Alleen ik baal wel een beetje, ik was weer gewoon volgens ritme om 6 uur wakker xD. Dat heeft ook weer zijn voordeel voor jullie want nu kan ik gewoon bloggen. Want heb even tijd genoeg xD.

Gister liep ik door het winkeltje van Efteling bosrijk en ik zag daar een heel schattig rituals setje staan. efteling 1 089

Dit kon ik natuurlijk niet laten staan voor €3,-. Normaal vind ik de spulletjes in de Efteling vrij duur maar dit keer vond ik het wel mee vallen. In het pakketje zit een bodylotion, douchegel, shampoo en een zeepje precies goed voor een vakantie.

efteling 1 093

In de flacons zit gemiddeld 30ML, wat dus genoeg is voor een week of zo als je alleen deze producten zou gebruiken. Ik vind de namen erg bij de Efteling horen, na een dag Efteling heb je wel energy nodig en laat het zeepje nou Energy bar heten. De bodylotion heet magic touch, ja en pardoes is een tovenaar ook daar weer raak. De shampoo heeft de leuke naam brilliant bliss gekregen, wat ik ook gewoon een erg magische naam vind en ergens vind ik het ook wel bij de winter Efteling passen. De Bath en Shower heet Sunrise en ik denk als je in de Efteling wakker word dat je sowieso al straalt als een zonnetje, ik dan in ieder geval wel.

efteling 1 091

Het pakketje ruikt heeeeeeeeeeerlijk. Ik heb gisterenavond ook de hele tijd eraan zitten snuffelen. Zo lekker, ik kan echt gewoon geen favoriet kiezen xD.

efteling 1 092

Het is hier trouwens erg mooi, we hebben allemaal een slaapmuts gehad xD, erg leuk om mee naar huis te nemen. Het huisje is helemaal versierd  met spulletjes van klaas vaak en we hebben heb gisteravond trouwens ook gezien.  Ik ga zo lekker in bad met mijn Rituals pakketjes, badzout en nog een hoop spul meer^^. want ik heb namelijk nooit een bad tot mijn beschikking en nu een keer wel dus daar moeten we gebruik van maken.

Morgen zal het wel hectisch zijn dus ik denk dat ik jullie donderdag pas weer kan verblijden met een berichtje!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Efteling Special: Rituals pakketje

  1. Dat klinkt heel gezellig! Mooi setje heb je ook gekocht, dat stuk zeep, liefde! Veel plezier nog!

  2. Leuk pakketje heb je gescoord! Nog heel veel plezier in de Efteling!

Geef een reactie

