Miss073

Believe you can and you're halfway there

Winter Efteling

1 reactie

Hey Allemaal!

Waarschijnlijk als jullie dit nu lezen zit ik in de Winter EftelingEmoticon met brede lach. Dit is het kerstcadeautje wat ik van mijn vriend heb gekregen en ik heb er zo`n zin inEmoticon met brede lach. Ik weet alleen niet of het mogelijk is om daar te bloggen. Er is namelijk wel internet maar ik weet niet hoe goed hij is en ik weet ook niet of ik er wel tijd voor heb. Geef maar toe, in de Efteling is veel te beleven. Wel heb ik voor jullie een filmpje gevonden met een sfeer impressie.

Ook is er dit jaar iets nieuws, in de avond zijn er illusies bij de attracties te vinden! Ik ben hier erg benieuwd naar!

Ik wens jullie de komende dagen hele fijne dagen ^^. Bij mij zitten die dagen wel goed Emoticon met brede lach.

Tot donderdag!

xxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Winter Efteling

  1. Die trailer.. is zo vet! Wooop, hopelijk heb je het naar je zin. Have fun!

Geef een reactie

