Miss073

Believe you can and you're halfway there

Advent 2011

Een reactie plaatsen

Hey allemaal!

advent-1978090_462x306

Ik weet nog goed toen ik vroeger op de basisschool zat dat er vanaf 4 weken voor kerst een kaars werd aangestoken. Ik vond dit altijd erg speciaal. Daarom ga ik jullie vanaf nu ook iedere week een soort van kaars aansteken met de redenen waarom ik zo van de winter hou en de laatste week natuurlijk waarom ik zo van de kerst hou. De afgelopen weken heb ik jullie verteld waarom ik van de winter hou, van welke films en muziek ik fan ben en vandaag 10 redenen waarom ik  van de kerst hou.
Ik heb voor jullie een filmpje vergeet niet op 480p te zetten. Dus veel kijkplezier en een leuke kerst allemaal!

xxxxxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

