Miss073

Believe you can and you're halfway there

Day before christmas look

2 reacties

Goedemorgen allemaal!

Ik heb voor jullie vandaag de look die ik vandaag draag. Het is de day before Christmas look. Ik heb het nog aardig druk met nog wat cadeautjes scoren, eten shoppen enzovoorts dat ik dus een simpele nude look heb gemaakt die in 5 minuten op je ogen en lippen zit.  Eerst de spulletjes die zijn gebruikt:

 

Gosh matte waterproof eyeshadowbase, gosh length`n build mascara in donkerbruin en Gosh velvet touch liner waterproof.look 047

De kleurtjes op mijn ogen: Checkpoint Charlie, Berlin Wall en Am alex uit het Berlin palette van catrice en nog een highliter uit mijn beautyuk palette.look 045

Kate moss lipstick van rimmel in nr. 03 en Gosh light`n shine lipglaze in nr. 09.look 048

De nummertjeslook 049

1. Checkpoint Charlie 2. Berlin wall 3. Am alex 4. Highlighter uit beautyuk palette, maar ja kan iedere highlighter gebruiken.21112

De Eind look!

look 036

Vandaag nog een hoop te doen, Hoe komen jullie de kerstdrukte door, en wat vinden jullie van de look??

 

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Day before christmas look

  1. Leuke look! Mooi hé die lipgloss

  2. Mooie look, met je bril op is hij nog steeds mooi aanwezig. Je lippen staan er ook gorgeous bij!

Geef een reactie

