Miss073

Believe you can and you're halfway there

Kerst zenuwen

1 reactie

Hey Allemaal,

Het is weer zo ver, de kerstzenuwen hebben toegeslagen. Ik ben echt een gevoelsmens en dat komt tot uiting als er spannende dingen op het programma staan. Ik krijg altijd zenuwen als er dingen te gebeuren staan echt verschrikkelijke zenuwen. Er gieren vragen door mijn hoofd, vinden ze mijn cadeautjes leuk?, Wat zal ik dit jaar weer krijgen?, Wat gaan we eten?, Vinden mensen het leuk hoe ik er uit zie/hoe ik doe? en ga zo maar door. Daarnaast geniet ik echt van de mensen om me heen, de sfeer. de muziek, de films, de gezelligheid. Het is dus continu strijd in mijn hoofd, maar daar kan ik wel van genieten hoor zo nu en dan^^. Maar goed, Ik moet dus gewoon even mijn kerstplanning kwijt en ik dacht laat ik hem gewoon met jullie delen.

576_420_9-goed

Kerstavond: PAKJES Emoticon met brede lachEmoticon met brede lach. Wij doen op kerstavond altijd pakjes avond. We spelen dan met een dobbelsteen en wie 6 gooit mag een pakje pakken voor iemand anders. Dit jaar vind ik het wel erg spannend want voor mij liggen er wel heel veel pakjes al onder de boom Verraste emoticon. Haha, eigenlijk is dit ieder jaar het zelfde, we spreken af niets voor elkaar te kopen en op kerstavond liggen er super veel pakjes omdat we het toch maar niet zomaar voorbij willen laten gaan. Er staat tijdens het uitpakken of kerstmuziek of een Duitse kerstmuziekshow aan omdat mijn vader dat heel mooi vind. Om 12 uur eindigen we met een nachtontbijt, waarom? Geen idee, we doen het namelijk al zolang ik me het kan herinneren.

istock_000004518224xsmall

1e kerstdag: Op 1e kerstdag beginnen we met een luxe kerstonbijt. Met heerlijke warme broodjes en allerlei lekkers op brood Emoticon met brede lach. Middags gaan we naar de familie van mijn vriend lekker eten met zijn allen. Vervolgens gaan we weer naar mij om kerstfilms te kijken en spelletjes te doen.

large_564489

2e kerstdag: JAAAA, dan is het zo ver Emoticon met brede lach. Ik weet dan niet zeker of ik artikelen schrijf voor de website omdat ik dan 3 dagen met vrienden in de winter Efteling zit Emoticon met brede lach. I love it, de Efteling ziet er in de winter echt als een paradijs voor mij uit Emoticon met brede lach. Ik heb er zo`n zin in echt eerlijk waar, maar weet je wat het erge is. Ik loop me altijd al een week van te voren druk te maken over wat allemaal mee moet nemen en of ik echt niets vergeten ben nog te doen. Dit brengt echt een hoop zenuwen met zich mee.

Dus daar zit ik nu dan, met buikpijn nu al van de zenuwen, maar OO ik heb er zo`n zin in. Mijn hoofd en lichaam zijn in tweestrijd. Best verwarrend vinden jullie niet?

Is het herkenbaar voor jullie? Dat als er leuke dingen op de planning staan je gaat zenuwen??

Tot slotte nog een super schattig filmpje die ik echt met jullie wilde delen btw! +100 cutenessfactor ^_^.

Veel liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Kerst zenuwen

  1. Dat klinkt heel gezellig! Haha, wel herkenbaar ja! Altijd zin in kerst.🙂 Geniet ervan en voornamelijk van de leuke dingen die je gaat doen. Foto’s maken!

Geef een reactie

