Miss073

Believe you can and you're halfway there

Eyezz van Vandaag

5 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een ooglook waarmee ik een cream eyeshadow als basis heb gebruikt. De kleuren komen niet zo heel goed over op de foto, want de kleuren horen eigenlijk paarsig te zijn maar alles is blauwig, maar goed daar is ook niets meer aan te doen. Kijk snel mee ^.^ .

Spulletjes die ik gebruikt heb. Mascara en oogpotlood staat er btw niet op xD.

ooglook purple 015

Als basis voor de look gebruikt.

ooglook purple 018

 

Binnenste ooghoek.

ooglook purple 019

De middelste kleur heb ik over het bewegende ooglid aangebracht.

ooglook purple 016

 

De donkerste kleur voor de buitenste ooghoek. Als highlighter heb ik de lichte kleur ernaast genomen.ooglook purple 017

Tadaaa Het eindresultaat. koik

eye

Lekker heftig voor de feestdagen. Alleen een doorzichtig of nude glosje op de lippen en klaar ben je.

Gaan jullie voor een heftige look deze feestdagen of houden jullie het zo neutraal mogelijk??

 

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Eyezz van Vandaag

  1. Ohhh, zeker mooi voor kerst! Hij is ook lekker donker, gewoon gewaagd, maar still gorgeous!

  2. Mooie look!!!

    Nah, ik ga voor een naturelle look, maar met Oud & Nieuw ga ik voor een heavy smokey in donkerbruin (oa Espresso van MAC).

  3. Heel mooi gedaan zeg! Mooi voor kerst ook! x

Geef een reactie

