Miss073

Believe you can and you're halfway there

Wellness Sunday

3 reacties

wellness sunday

Iedere zondag is er een artikel genaamd Wellness Sunday. Ik ga dan voor jullie schrijven hoe je thuis lekker kan ontspannen op wat voor manieren dan ook. Je kan natuurlijk niet iedere week naar een wellness centrum maar je kan thuis wel kleine dingetjes doen om te ontspannen. Met vandaag een maskertje wat in de boozy mystery bag zat.

masker en gosh 001

Het masker moest je eerst een minuutje in handwarm water leggen waardoor de substantie in het zakje lekker warm werd. Het masker was dus lekker warm toen ik het aanbracht, wat ik eerst met een foundation brush wou doen maar ik merkte dat het toch makkelijker ging met mijn vingers. De kleur is trouwens niet zo gelig als op de verpakking, het masker is namelijk gewoon wit. Het masker heb ik 20 minuutjes laten inwerken. Wat me op viel is dat dit maskertje dus niet hard wordt. Normaal heb ik altijd maskertjes die dat wel doen dus dat was even wennen. Toen ik het masker afhaalde voelde mijn huid lekker zacht +punt, ook waren mijn poriën een stuk kleiner wat zeker een +punt is. Wel had ik wat rode vlekjes in mijn gezicht wat wel weer jammer was. Ook staat erop dat het anti stress is maar dat is het niet, geloof me. Op het moment heb ik erg veel last van stress en ik voelde echt niet minder stress of zo, maar het was natuurlijk wel even lekker ontspannen.  Dit maskertje is zeker een aanrader en ik geef hem een 7,5. Hij doet zijn werk prima en het is natuurlijk lekker ontspannen Emoticon met brede lach.

 

Vanavond heb ik nog een post voor jullie Emoticon met brede lach.

Tot vanavond!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Wellness Sunday

  1. Leuk artikel weer. Ik snapte de eerste keer +punt niet. Hahah.. Ik zat er echt een paar seconden naar te kijken voordat ik het begreep.

  2. Oeh, lekker! Hey, goed idee, *pakt masker*. thankyou!

Geef een reactie

