Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag Purple Party

6 reacties

Hey Allemaal,

lakje van vandaag 035

Na wat problemen met het internet heb ik eindelijk het filmpje van het Lakje van Vandaag kunnen uploaden om hem hier met jullie te delen. Het geluid is erg zacht Bedroefde emoticon, maar ik hoop toch dat jullie hem leuk vinden. Wel in 1080P Kijken hé!

 

 

Wat vinden jullie van de combinatie mat en glitters?

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

6 thoughts on “Lakje van Vandaag Purple Party

  1. hey meisie ik vind hem toff vind hem alleen in jr filmpje meer zwart dan paars dat is wel jammer maar wel heel toff xxx lieke

  2. Erg mooi die nagels zo! Lekker feestelijk voor de kerstdagen.

  3. Hai meiss,

    Persoonlijk hou ik niet van mat en glitter, maar nu ik het zie vind ik het toch wel erg mooi! :D:D

    Dikke kus, rustig aan!

  4. Leuk filmpje, matte nagellak vind ik zo vet staan! Eerst week het teveel af van het normale, vond het totaal niet mooi, maar die combinatie die er tegenwoordig mee worden gemaakt hebben mij echt verkocht. Ik vind dat je het echt prachtig heb gedaan. Superleuk voor de feestdagen!

  5. Supercombinatie!
    Staat ook vooral mooi bij je lange nagels!

Geef een reactie

