Miss073

Believe you can and you're halfway there

Beenwarmers

4 reacties

Hey Allemaal!

06_119_9122_098

Laatst liet ik jullie weten in de advent dat ik beenwarmers echt een super accessoire vind. Soms maken beenwarmers je outfit echt af en het is ook nog lekker warm.Vandaag heb ik voor jullie wat voorbeeldjes hoe je je beenwarmers kan dragen. Persoonlijk vind ik beenwarmers het leukste onder dichte schoenen en vind ik het echt niets op open pumps maar daar mogen jullie zelf over beslissen. Ook vind ik het op blote benen of op een huidkleurige panty niet mooi, maar vind het geweldig op een legging/maillot of een jeans.

bn151746_bonniedoon_2010Hudson Winter spirit beenwarmers foto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image1xl

BD151758

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Day-Sleepy-Beenwarmers-Donkergrijs-Melee-01

draft_lens13497381module129527121photo_1288288680how-to-wear-leg-warmers.j

Als je Uggs hebt of wijdere laarzen kan je ook je laarzen over je beenwarmers doen. Tot slotte heb ik voor jullie nog met de zelfde beenwarmers 2 manieren waarop je hem kan dragen. ik vind wel dat je de kleur van de beenwarmers aan de bovenkant van je lichaam weer terug kan vinden zoals je dat goed kunt zien bij de tweede foto.

beenwarmers 002    beenwarmers 001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik hoop dat jullie nu beter weten hoe je je beenwarmers kan dragen en natuurlijk dat jullie dit artikel leuk vinden. Draag jij graag beenwarmers??

Veel Liefs

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Beenwarmers

  1. Leuke beenwarmers. De knoopjes lijken net smileys! Ik heb ook beenwarmers, maar ik draag ze niet. Ben er altijd huiverig voor dat ik nog kleiner lijk dan ik al ben haha!

  2. Ik draag nooit beenwarmers, niet mijn ding;)

  3. ja ik draag ze wel! Heb sinds een paar weken! En ze zitten heerlijk! Ik doe ze vooral aan bij dichte schoenen!

  4. Beenwarmers staan mooi en stoer op een gekleurde panty of mooie maillot.

Geef een reactie

