Miss073

Believe you can and you're halfway there

Robijn Rood ~ Kerstin Gier

1 reactie

Goede avond allemaal!

Miss073 356

Wat jullie misschien nog niets wisten van mij is dat ik hou van een goed boek. Ik kan daar helemaal in weg dromen, mee denken en ik heb dan ook een rijke fantasie.  Met het oog op de kerstvakantie wil ik jullie een boek aanraden. Ik ga hier niet vertellen waarover het gaat want dan verklap ik te veel, en dat wil ik niet. Het boek wat ik aan jullie voor stel is het eerste deel van de edelstenen trilogie. In dit boek komen een chicklit, fantasie en geschiedenis samen en dat is wel heel leuk. Het is een young adult boek wat dus vooral aansluit bij de leeftijd 16-23 maar ik denk dat dit verhaal voor iedereen wel ergens herkenbaar is. Omdat het een young adult boek is leest het heerlijk weg en het is echt jammer als hij uit is geloof me! Ook ben je echt gelijk benieuwd naar het volgende deel. Wat ook echt een pluspunt is is dat het boek een hardcover is en mooi versierd waardoor het al een aanwinst is voor je boekenplank! Wel laat ik jullie al stiekem in het boek kijken.

Het is echt super mooi versierd, kijk die mooie letters!Miss073 358

ProloogMiss073 359

Best handig zo`n overzicht met belangrijke personen want je komt er een hele hoop tegen ^^.Miss073 360

Hier ben ik het volkomen mee eens! Miss073 361

Nu ik dit boek aan jullie heb laten zien gaan jullie hem lezen?? Het is echt een aanrader en een leuk item op de kerst wishlist. Het boek kost €14,95 bij www.bol.com dus ook lekker betaalbaar voor een boek waar je veel van kan gaan genieten, maar daar moeten jullie maar zelf achter komen.

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Robijn Rood ~ Kerstin Gier

  1. Het boek ziet er echt leuk uit, sowieso geef ik om het uiterlijk van ee boek, dont ask me why, maar hij oogt echt cute!🙂 Ik ben meer van de crimeboeken, of de kunstboeken.😀 Level26 is dan ook echt mijn favo boek. Hij is inderdaad lekker betaalbaar!

Geef een reactie

