Miss073

Believe you can and you're halfway there

Advent 2011 :Mijn favoriete kerstnummers

2 reacties

Goede avond allemaal!

Zoals jullie misschien al weten ben ik helemaal weg van kerstmuziek. ik heb het al 2 weken op mijn ipod staan en geniet er echt van. Vandaag heb ik voor jullie een lijst met 10 kerstnummers die absoluut niet mogen missen op mijn iPod. Ik had eigenlijk nog nooit de clips gezien van deze nummers en ben dan ook erg verrast geweest dat sommige echt zo oud waren ^^.

10: Urbanus ~ Jezeke is geboren. Ik kon niet kiezen tussen flappie en deze. Ik vind namelijk wel dat er iets van een cabaratier in mijn top 10 mag staan. Dus een gedeelde 10e plaats met flappie van Youp van het hek

9 : Driving home for christmas, Deze vind ik heerlijk om onderweg te draaien Emoticon met brede lach

8 Spice girls~Sleig ride. Moet ik meer zeggen? Ik vind dit gewoon een heerlijk nummer en dit jaar draai ik hem veel van de spice girls.

 

N®7 : Wham~last christmas, Ik vind het een heerlijk nummer maar de nummers die hoger in de lijst staan vind ik nog leuker Emoticon met brede lach 

 

N® 6: John lennon ~War is over. Tja dit is gewoon een klassieker ^^

 

 

N® 5:  Mariah Carey~ all i want for christmas is you. Dit liedje doet me altijd aan de kerstmarkt denken toen ik in de 2e zat. Toen hebben we met alle meiden uit de klas hierop een dansje bedacht en die een aantal keer die avond opgevoerd. heerlijke herinnering.

N® 4: Britney Spears~My only wish. Ja dit nummer tovert gewoon een brede lach op mijn gezicht.

 

N® 3:  Wizzard ~ I wish it could be christmas everyday. Wat een heerlijk nummer en haha, kijk die looks. Check ook de make-up van de lead zanger, Lekker Winters Emoticon met brede lach. Kijk die kindjes! Wat schattig ^^. Dit is een nummer waarvan ik niet had verwacht dat het al zooooo oud was ^^.

 

N®2: Michael Bublé ~ Its beginning to look a lot like christmas. Oo die stem van die man! Ik raad echt de hele kerst cd van Michael Bublé aan! Dit nummer is toch wel echt mijn favoriet van de CD!

 

N® 1: Shakin Stevens ~ Merry Christmas everyone. Oké dit is al jaren mijn favoriete kerstnummer! Dit draai ik sowieso een keer in de maand, ook als het geen winter is ^^. Haha, ik wist echt niet dat dit nummer zo oud was hahaha. Het is echt mijn favoriete kerstlied Emoticon met brede lach 

 

Dit is mijn top 10! Ik hoop dat jullie al in hogere kerstsferen aan het komen zijn ^^ ik in ieder geval wel Emoticon die tong uitsteekt. Wat is jullie favoriete kerstnummer?? je mag ook jou kerst top 10 hieronder achterlaten als je dat wilt Emoticon met brede lach, vind ik alleen maar heel leuk Emoticon met brede lach !

 

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Advent 2011 :Mijn favoriete kerstnummers

  1. Last Christmas moet ik altijd gewoon luisteren, god heerlijk.

  2. Heerlijk kerstnummer, ik word er altijd vrolijk van!

Geef een reactie

