Miss073

Believe you can and you're halfway there

Advent 2011

1 reactie

Hey allemaal!

advent-1978090_462x306

Het is nog precies drie weken tot de kerst nu. Ik weet nog goed toen ik vroeger op de basisschool zat dat er vanaf 4 weken voor kerst een kaars werd aangestoken. Ik vond dit altijd erg speciaal. Daarom ga ik jullie vanaf nu ook iedere week een soort van kaars aansteken met de redenen waarom ik zo van de winter hou en de laatste week natuurlijk waarom ik zo van de kerst hou. De afgelopen weken heb ik jullie verteld waarom ik van de winter hou, maar deze week ga ik met jullie mijn favoriete kerstfilms en kerstmuziek.

Ik heb 5 films/serie uitgekozen die ik echt ieder jaar moet kijken:

Natuurlijk Home alone 1 en 2. Hoe kevin steeds weer die boeven te pakken heeft is geniaal Emoticon met brede lach.

Santaclaus, geweldig ik kijk altijd alle delen Emoticon met brede lach.

A miracle on 34th street. kijk hem en oordeel Knipogende emoticon

Jack frost is ook geweldig, en erg emotioneel

Look whos talking now! Hij blijft leuk!

Dit is een 5 tal die ik sowieso ieder jaar kijk. Als ik alles moet opnoemen zou het teveel zijn. Natuurlijk hoor ik van jullie graag nog wat nieuwe films, zodat ik mijn kerstfilm lijst nog groter zal worden. Morgen maak ik voor jullie een leuke top 10 met mijn favoriete kerstnummers als verlenging van deze advent en om het ook nog een beetje goed te maken van gisteren. Ik voel me al iets beter, maar er zit nog wel een bonk in mijn hoofd xD maar die komt er ook wel weer uit Emoticon die tong uitsteekt.

tot Morgen allemaal!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Advent 2011

  1. Oh, alsjeblieft, ik kan echt niet wachten totdat het kerst is! xD DIE FILM! Home Alone, love it!

Geef een reactie

