Miss073

Believe you can and you're halfway there

Saturday Spamday

2 reacties

Goedemiddag allemaal!

Ik ga jullie iedere zaterdag 5 blogs/sites geven die ik volg zodat jullie daar een kijkje op kunnen nemen. Ook mogen jullie iedere keer bij het bericht van de blogs jullie eigen blog bij de comments neer zetten zodat ik jullie ook kan gaan volgen!

Met vandaag:

Lipsticknews

Madam Lotte

Nail gloss

Beautynails&Fun

Beautyscene

Vergeet niet je eigen blog hieronder neer te zetten en wie weet kom je ook wel een keer in de Saturday Spamday!

Vanavond heb ik nog een leuk artikel liggen voor jullie!

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Saturday Spamday

  1. Madam Lotte ken ik van Girlscene, ze heeft echt een leuke blog!🙂

Geef een reactie

