Miss073

Believe you can and you're halfway there

Blue Christmas

2 reacties

Goede Avond allemaal!

Met deze spulletjes heb ik voor jullie een look gemaakt. Alleen mijn foundation & oogschaduwbasis missenbluaa party 010

Vanavond heb ik voor jullie een Party look met de kleur blauw. Deze winter is blauw helemaal in en daarom heb ik voor jullie een look gemaakt. De oogschaduw die ik heb gebruikt komen uit een oogschaduw quatro van Max en van het Catrice las vegas palette. De 2 in 1 mascara gebruik ik voor mijn onderste wimpers, de Max mascara voor de bovenste wimpers.

De kleuren die gemarkt zijn heb ik gebruikt. bluaa party 011

Ingezoomd op de ogenbluaa party 004

complete lookbluaa party 008

Wat vinden jullie van deze look?

 

Tot Morgen, xxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Blue Christmas

  1. Wat leuk gedaan met die bolletjes op de palettes! Mooie look, love love love de blauwe tint op je ooglid, echt wauw.🙂

Geef een reactie

