Miss073

Believe you can and you're halfway there

Budget Party Tip

4 reacties

Goede avond lieve mensen!

Veren oorbellen zie je steeds vaker opduiken tegenwoordig! Ik vind ze echt super leuk en ze maken je look net iets feestelijker dan wanneer je simpele ringen in je oren draagt. Vandaag liep ik met mijn moeder door de Dirk van de Broek voor wat boodschapjes. Bij dirk van de broek hebben ze altijd van die zeeman bakken. Althans ik vind dat het echt van die grabbelbakken zijn waar je soms hele leuke dingen in kan vinden! Net als vandaag! Vandaag vond ik namelijk hele leuke veren oorbellen in alle kleuren maten soorten. Echt heel veel verschillende. Ik kon bijna niet kiezen maar ik mocht er maar 3 paar van mezelf meenemen.

Gewoon leuke simpele bruine die overal bij passen. Ze zijn wel erg lang, maar super leuk Emoticon met brede lach

budgettip 006

Zwarte die ook bij elke outfit past! budgettip 007

Knal Blauwe! Voor bij een zwart jurkje, of net om je look te laten knallen! budgettip 008De oorbellen kosten €0,89 cent! Dat is serieus gewoon geen geld! ik ben echt super blij met mijn aankopen. Ik weet niet tot hoelang ze in de winkel liggen maar ik zou zeker even kijken als ik jullie was!

Veel Liefs

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Budget Party Tip

  1. Heel leuk! Volgens mij staan ze je heel goed, ja.

    Liefs, Veronique

  2. Ik vind die bruine erg mooi!

  3. Leuke oorbellen, gave kleuren ook!😀

  4. Die blauwe! :O OMG, hebben!

    My personal favorite! Bedankt voor de tip🙂

Geef een reactie

