Miss073

Believe you can and you're halfway there

Harig artikel

5 reacties

Goede avond allemaal!

Vandaag heb ik een heel harig artikel voor jullie met onder andere; Arginine resist shampoo, mijn nieuwe kapsel en de fusio-dose treatment. Mijn haren zijn echt enorm verwend vandaag en ik ben super blij met het resultaat. Als eerst heb ik voor jullie een filmpje opgenomen, haha ik kon echt niet van mijn haren afblijven xD en het filmpje kan een beetje hectisch zijn dus ik heb voor jullie een aantal leuke kopjes maar eerst het filmpje:

Ik kon echt niet van mijn haar afblijven xD

 

Elvive Arginine resist X3 lijn:

Dit is mijn favoriete shampoo lijn van het moment! Echt waar, ik ben er verzot op. Mijn haaruitval is niet alleen drastisch minder geworden, het heeft mijn haar ook sterker gemaakt! 3 weken geleden ben ik begonnen met testen en de 1e keer wassen was ik al licht verrast dat het mijn haren zo zacht maakte. Wat me wel meteen op viel is dat het mijn haren iets of wat verzwaard, maar op zich vind ik dat niet zo heel erg want als mijn haar droog is, is de verzwaring verdwenen. Ik merk echt dat mijn haren echt sterker zijn geworden. Het belangrijkste punt dat het mijn haar uitval echt heeft verminderd! Zoals ik in het filmpje al zei sta ik niet meer te plukken als ik klaar ben met douchen en er zitten echt veel minder haren in mijn borstel. Als je dus last hebt van haaruitval is deze shampoo echt ideaal en hij werkt ook nog eens! Ik weet trouwens nog niet of ze in de winkel te koop zijn, maar ik moet er wel achter komen want ik wil deze shampoo voorlopig (lees= jaren) nog gebruiken. Als finishing touch ruikt de shampoo ook heerlijk zoet. Dit is echt een favoriet van me.

Fusio-Dose behandeling:

De Fusio-Dose behandeling is een behandeling wat geld als een aanvulling op de behandeling van je salon behandeling. Soms hebben je haren gewoon echt een extra intensieve boost nodig en daar komt deze behandeling aan bod. Ik had een voucher die je HIER kan bestellen om deze behandeling uit te proberen. Ik heb het vandaag geprobeerd en het heeft mijn haar echt een boost gegeven. Mijn hoofdhuid was een stuk minder geïrriteerd, mijn haar was een stuk zachter en dat spul rook lekker! Zoals jullie in het filmpje al zagen ga ik deze behandeling nog een keer laten doen want je moet soms je haren gewoon verwennen. Het systeem werkt zo, je bepaald eerst wat de basis en secundaire behoeftes zijn van je haar, deze diagnose doet je kapster samen met jou. Vervolgens word er een unieke formule samengesteld voor jou haar. Daarna word de formule op je haren gespoten en heerlijk in gemasseerd en dan gaat er een warme handdoek op. Deze handdoek blijft 10 minuten zitten en je gaat onder een droogkap waardoor de formule nog beter in je haren trekt. Tot slotte word het uitgespoeld en droog geföhnd en je haar voelt echt super zacht aan! Deze behandeling is ook een aanrader!

voornaafusiodose

Mijn Nieuwe kapsel!

Ja jullie hebben het al in een filmpje gezien maar ik heb de kapsels even naast elkaar voor jullie gezet.

  Before & Afterbefora after

 

Het kapsalon waar ik ben geweest was echt super! Je kreeg een heerlijke massage, en echt dat krijgt iedereen die er komt Verraste emoticon. Zo lekker ontspannend! Het kapsalon is Sabrina`s Haarmode. Neem gerust eens een kijkje op hun website want het is echt een super leuke kapsalon waar ik zeker zal terugkeren.

Hoe vinden jullie het geworden??

 

Tot Morgen Emoticon met brede lach

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Harig artikel

  1. Wauw, het staat je echt goed joh! AMAZING!

  2. Het is heel mooi geworden🙂 ik zeg laten we daar binnenkort een koffie/theetje op drinken😛 xxx

  3. Het staat je heel mooi😀

Geef een reactie

