Miss073

Believe you can and you're halfway there

Zelf Gemaakt: Tube Sjaal

7 reacties

Goede avond lieve mensjes Emoticon met brede lach!

image

De tube sjaal is helemaal hot op het moment, je hebt de in lange en korte varianten, in allerlei kleuren en in allerlei patronen. Zelf vind ik ze helemaal leuk en passen ze goed in mijn sjaal collectie Emoticon die tong uitsteekt. Ik ben echt verzot op sjaals en ik heb er altijd wel eentje om. Het zou bijna een kenmerk van me kunnen zijn, net zoals oogschaduw wat ik altijd op heb. Je hebt vast wel gezien op youtube dat je een tubesjaal kan maken van een xxxxxxxxxxxxxxl t-shirt, maar je kan ook een tube sjaal maken van een normale sjaal en je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

Benodigdheden:

ஐ Een rechte sjaal (Gekocht, een oude of een zelfgebreide door je oma of je moeder)ஐ IJzergaren  passend  bij je kleur sjaal {Dit is super sterk garen wat niet zomaar los laat}ஐ Schaar ஐ Naald

Leg de uiteinden van de sjaal recht op elkaar, let op dat je geen draaien erin hebt zitten. Eentje is niet zo heel erg maar het is natuurlijk de bedoeling dat er geen vreemde draaien in zitten. Ook moet je erop letten dat wat nu de buitenkant is de binnenkant van de sjaal wordt dus leg de mooiste kant aan de binnenkant. Doe je draad door je naald heen en maak een knoopje in je draadje. Nu ga je van hoekje naar hoekje je sjaal dichtnaaien.Doe dit van link naar rechts en nog een keer van rechts naar links. Vergeet ook als je nieuw garen moet pakken dat je er even een knoop in legt zodat hij goed blijf zitten. Ik heb het naaien gewoon met de hand gedaan omdat ik geen idee had hoe een naaimachine werkt. Haal vervolgens labeltjes weg (De sjaal van de action had labeltjes) en keer je sjaal goed en dan is hij klaar Emoticon met brede lach. Ik was er maar een half uurtje mee bezig en ik vind hem echt heerlijk en nu is hij ook een stuk specialer omdat ik hem zelf gemaakt heb laat maar zeggen. Misschien zet ik iemand nog wel aan het breien met mijn favoriete kleuren om er nog een te maken. Hieronder de foto`s en ik hoop dat het dan duidelijk word hoe ik heb genaaid.

De randjes goed op elkaar leggentubesjaal 001

IJzergarentubesjaal 003

Het beginnetje tubesjaal 006

Klaar met naaien ^_^tubesjaal 011

De sjaal omgedraaid, de goede kant dusEmoticon die tong uitsteekt

tubesjaal 013

Het Eindresultaat –> mijn tijgertje had het lekker warm Emoticon met brede lach

Naamloos

De sjaal die ik bij de action kocht is nu getransformeerd in een mooie tube sjaal, wel een heerlijke lange! Mijn moeder zei vandaag nog dat ze nog meer oude sjaals had liggen dus wie weet ga ik er nog meer maken Emoticon met brede lach. Morgen even kijken, ik vond het super leuk om te doen dus zou het leuk vinden er meer te maken en mijn collectie uit te breidden.

Gaan jullie ook een tube sjaal maken?

Tot Morgen!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Zelf Gemaakt: Tube Sjaal

  1. Wat handig! Zo een sjaal is fijn, kan hij niet op de grond vallen.🙂

  2. Eigenlijk is het zo makkelijk! En toch had ik er nog nooit aan gedacht. Grappige foto met je tijgertje!

  3. Wat super handig! Ik wil het ook proberen, yay!

  4. Leuk! lekker creatief! Leuke site heb je!

  5. Leuk! Ga ik ook eens doen🙂 Leuke blog heb je, ik ga je volgen!

  6. Goed idee, ik zal ook eens wat oude sjaals opzoeken!😀

  7. Good day! I just wish to offer you a huge thumbs up for the great information you
    have right here on this post. I will be coming back to
    your site for more soon. Boom Lift Rental

Geef een reactie

