Miss073

Believe you can and you're halfway there

Essence Quick dry top coat

4 reacties

Goede avond allemaal!

blooggg 032

Ik heb vandaag voor jullie een kleine review over een top coat. Namelijk de Essence Quick dry top coat. Ik heb hem meerdere malen uitgeprobeerd maar ik ben er echt niet over te spreken. Het is een vrij dunne top coat wat misschien best handig lijkt omdat hij dan sneller droogt {Denk je}, maar dit is helaas niet het geval zelfs mijn 60 second nagellak blijft echt dik 20 minuten nat terwijl deze lak met de catrice top coat binnen 1 minuut droog was. Ook al was deze top coat maar iets van €1,99 zou ik deze toch niet aanschaffen, hij doet niet waarvoor hij dient, jammer maar helaas. Hebben jullie deze top coat wel? Vinden jullie hem fijn??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik wil jullie trouwens wel allemaal bedanken voor de leuke reacties! Dit motiveert mij enorm!

Tot morgen!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Essence Quick dry top coat

  1. Oeh, fijn dat ik dit lees. Ik zoek nog steeds een quik dry topcoat. Elke keer heb ik er alleen geen zin om hem te kopen. Ik heb de topcoat van NYC, die is opzich wel fijn. Geen wondermiddel, maar hij droogt wel redelijk snel. Het nadeel is dat ik echt nooit geduld heb. Na 10 minuten moet ik iets uit mijn broekzak pakken of iets, en dan hup, kras op mijn nagel. Verschrikkelijk! haha..

  2. Ah, failnagellak! Ik kan niet lang stil zitten, dus nagellakken is voor mij een echte ramp, gamen ondertussen gaat top, maar soms, ah echt een hel. Jammer dat hij niet goed werkt!

  3. Jammer dat hij niet goed werkt! Ben wel opzoek naar een snel drogende topcoat!

  4. Jammer, ik heb wel een basecoat van Essence die goed werkt(zilver) Ik heb de seche vite topcoat en die werkt goed maar niet uitstekend. Als je je nagellak stoot dan zit er alsnog een deuk in!

Geef een reactie

