Miss073

Believe you can and you're halfway there

Advent 2011

4 reacties

Hey allemaal!

advent-1978090_462x306

Het is nog precies drie weken tot de kerst nu. Ik weet nog goed toen ik vroeger op de basisschool zat dat er vanaf 4 weken voor kerst een kaars werd aangestoken. Ik vond dit altijd erg speciaal. Daarom ga ik jullie vanaf nu ook iedere week een soort van kaars aansteken met de redenen waarom ik zo van de winter hou en de laatste week natuurlijk waarom ik zo van de kerst hou. Vorige week ben ik begonnen met een advent op mijn blog, hier dusEmoticon die tong uitsteekt. Vorige week heb ik al 10 redenen gegeven waarom ik van de winter hou. Deze week ik jullie er weer 10 geven.

  • -Overal komen leuke originele recepten naar boven. De meeste zijn natuurlijk bedoeld voor sinterklaas en voor het kerstdiner, maar ik haal er altijd veel inspiratie uit. Ook al eindigen wij altijd aan de gourmet tafel.
  • -In de winter probeer ik dan ook meer recepten uit dan in de zomer. Dit vind ik echt leuk om te doen.
  • -De heerlijkste lekkernijen zijn er in de winter, denk aan pepernoten, kerststol, gevulde speculaas en dergelijken.
  • -Koekjes, taarten en allerlei andere lekkernijen zelf maken. Ik heb voor jullie al een bakken met miss073 klaar staan ^^.
  • -Ik kan in de winter erg genieten om heel internet af te struinen en de stad natuurlijk opzoek naar het juiste cadeautje voor iedereen.
  • -Het gevoel dat je het juiste cadeautje heb uitgezocht voor de mensen waarom je geeft is ook echt een winter gevoel voor mij. Omdat ik op de een of andere manier veel beter mijn best doe voor de kerst cadeautjes als voor bijvoorbeeld verjaardagscadeautjes.
  • – Kerstfilms! Ik ben helemaal weg van kerst films. Het komt altijd goed en er zit altijd een warme boodschap in de films.
  • – Ik ben verzot op de geuren die bij de winter horen, zoals bijvoorbeeld kaneel en suiker.
  • – Natuurlijk hou ik ook van de kerstmuziek, zoals jullie al in mijn happy tag konden zien!
  • – Ik hou van de winter omdat dan de tuincentra`s geweldig versierd zijn en het daar heerlijk rondlopen is. Ik doe daar vele inspiratie op en gelukkig heb ik nooit veel geld anders zou ik het helemaal leeg kopen Emoticon die tong uitsteekt.

Dit waren er al weer 10! voor volgende week maak ik een top 10 favo kerstfilms en een top 10 kerstnummers! Kan je je in een van deze redenen vinden? Ik heb er deze week geen mooie plaatjes bij omdat ik niet zo lekker ben, daarom is ook de post zo laat.

Tot morgen Emoticon met brede lach 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Advent 2011

  1. Oh, weer zo een heerlijk artikel! Geuren bij de winter, zo lekker! Die frisse ijzige geur, als je van buiten naar binnengaat, kaneel, heel veel kaneel. Kerstfilms, home alone, met food of course. Vervelend dat je ziek bent, beterschap!

  2. Beterschap!
    Ik herken je tuincentrum gevoel. Meestal ga ik samen met mijn moeder en mijn oma alle kerstshows af. Super gezellig! Daarna natuurlijk lekker warme chocomelk drinken.
    En ja, bij mij staat de kerstmuziek ook al op: All, I want for Christmas is youuuuuuuuu! haha..

  3. Wat een super leuk artikel!😀

  4. Ik ben gek op Kerstfilms, kan ik echt van genieten:)

Geef een reactie

