Miss073

Believe you can and you're halfway there

Tag! Liebster blog & Spam je blog!

2 reacties

Hey Allemaal,

In de afgelopen week heb ik weer een tag gekregen van lieve Cynthia genaamd liebster blog. Hierin zou ik een top 5 moeten maken van blogs die ik volg. Dit is echt een moeilijke opgave want kijk maar zelf hieronder hoeveel sites ik wel niet volg en waar ik regelmatig op kijk. Ik heb even alles op een rijtje gezet. Daarom vind ik het wel heel moeilijk om een top 5 te maken ook omdat ik alles even leuk vind maar ook omdat er iedere dag nieuwe blogs (nog steeds) bij komen. Ik ga deze tag echter op een andere manier gebruiken dan dat gene waarvoor hij eigenlijk bedoelt is. Ik ga jullie iedere zaterdag 5 blogs/sites geven die ik volg zodat jullie daar een kijkje op kunnen nemen. Ook mogen jullie iedere keer bij het bericht van de blogs jullie eigen blog bij de comments neer zetten zodat ik jullie ook kan gaan volgen!

blogs die ik volg O, Ik ben ditisons nog vergeten maar die ga ik vanaf vandaag ook volgen Emoticon met brede lach.  De blogs die ik vandaag aan jullie voorstel zijn de volgende:

Snowflakey

Ditisons

Beautykoning

Tahnee

Beauty treassures

Iedereen mag van mij deze tag overnemen om een top 5 te maken van de blogs die je volgt! Vanaf nu kun je iedere zaterdag wat leuke links hier dus vinden. Vergeet niet je blog achter te laten zodat je ook in mijn lijst en misschien wel die van andere terecht komt Knipogende emoticon. Het maakt trouwens niet uit wat voor blog het is Knipogende emoticon.

 

Veel Liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Tag! Liebster blog & Spam je blog!

  1. WAUW, wat een lijst! Amazing, zo veel. ;o Dank je wel.🙂 Superlief!

  2. Aah dank je wel dat ons vanaf vandaag ook gaat volgen! Heel erg leuk en lief dat je ons noemt

Geef een reactie

