Miss073

Believe you can and you're halfway there

Oog look Blue Party

3 reacties

Ola Allemaal!

Zonder bril! Ik weet niet wat ik met mijn ogen doe maar ze staan een beetje gek vandaag Emoticon die tong uitsteektblue

Vandaag heb ik voor jullie een oog look. Ik heb hiervoor het Catrice las vegas palette gebruikt en mijn beauty uk palette. Het is een look die bij een mooie blauwkleurige gala jurk kan maar ook lekker overdag. Ik snap dat niet iedereen net als ik iedere dag flinke oogschaduw draagt. De look kan ook prima met en zonder bril, dat is weer een voordeel dat ik ook een bril thuis heb liggen zodat ik kan kijken of het bij allebei past. Ergens vind ik hem met bril mooier bij mij, misschien wel dat de foto beter gelukt wasEmoticon die tong uitsteekt, nee toch vind ik het mooier met bril.

De oog look met bril!blue12

Hoe deze look te maken! blue32

1. Pak de lichtste kleur van het Catrice Las Vegas paletje en breng deze net onder je wenkbrauw aan en in de over het gehele bewegende ooglid.

2. Pak de donker blauwe kleur uit het Catrice Las Vegas paletje en breng deze deppend aan op de buitenste ooghoek en vervaag deze in je arcade boog.

3. Maak een kwastje een beetje nat en pak een vrij felle licht blauwe kleur. Ik heb de kleur uit mijn beauty uk palette gepakt maar je kan ook een andere soortgelijke kleur pakken. Breng deze aan vanaf ongeveer een halve centimeter van je binnenste ooghoek tot aan het einde van je ooglid op het bewegende deel.

4. Neem nog een keer de donker blauwe kleur uit het palette van Catrice en breng dit deppend aan op de buitenste ooghoek tot je tevreden bent met het resultaat en Voilà je hebt je oog look.

Wat vinden jullie van deze look?

Veel Liefs!

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Oog look Blue Party

  1. Wat staat een bril jou leuk zeg!

  2. Zonder bril staat de look ook prachtig, maar met lijkt hij het net af te maken. Gorgeous gemaakt, de shimmers zijn mooi gecombineerd.🙂

Geef een reactie

