Miss073

Believe you can and you're halfway there

Party look Neutraal feestje!

2 reacties

Hey allemaal!

Met glos over de felle lippenlook 029

ik heb vandaag voor jullie een look gemaakt. Ik heb voor jullie de zelfde oog look gebruikt, met wat heftigere lippen en een met nude lippen. Deze look gebruik ik als 1e 88 challenge! De kleuren die ik heb gebruikt heb ik voor jullie gemarkeerd.

De met licht roze gemarkeerde kleurtjes heb ik gebruikt! ooglook christmas party month1

De oog looklook 003

De look met felle lippen.look 011

De look met nude lippenlook 050

Ik ben eigenlijk best wel tevreden met beide looks! ik zou ze beide makkelijk dragen. Welke vinden jullie de leukste??

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Party look Neutraal feestje!

  1. de felle lipjes :D:D:D

  2. De felle lippen is echt speciaal, helemaal voor met feestdagen, zelf vind ik ook dat je het makkelijk naar school/werk kunt dragen! Gorgeous.🙂

Geef een reactie

