Miss073

Believe you can and you're halfway there

Uitslag battle of the hair`!

5 reacties

Hey allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie de uitslag van the battle of the hair! De kapsels hebben lange tijd gelijk gestaan maar er is toch een verschil van één puntje. Maar de WINNER IS::::: Rapapaaa rapapaaa 2009 Victoria Secret Sexy List Celebration kLSDKsWywuwl

Hier is het model van het kapsel beter te zien! camille-guaty-166165l-poza

Ik heb wel een betere foto van Camille Guaty gevonden waar het model beter op te zien is Dus deze twee foto`s neem ik mee! Ik blijf wel gewoon blond! Ik ga straks de kapper bellen voor een afspraak. Spannend!  Allemaal bedankt voor het stemmen!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Uitslag battle of the hair`!

  1. Oeh, leuk kapsel! Ik herkende haar meteen van Prison Break, haha ^_^

  2. Spannend! Heel veel succes bij de kapper!😉 x

  3. Wat leuk zeg! Haar haar ziet er erg mooi uit, dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden..

  4. Dat kapsel is ook echt amazing! Ik ben benieuwd hoe het word!🙂

  5. Ik wil zo snel mogelijk een foto zien! Spannend.

Geef een reactie

