Miss073

Believe you can and you're halfway there

Christmas Party!

2 reacties

Hey allemaal,

Christmas party month

Ik ben natuurlijk flink aan het nadenken hoe ik mijn blog origineel kan houden, zodat het toch verfrissend is om te blijven komen voor jullie. Nu heb ik het volgende bedacht! Ik ga iedere maand een thema volgen. Binnen dit thema probeer ik looks te maken, oog looks, Lakjes van Vandaag, hele looks enzovoorts. Zo wil ik jullie mededelen dat het thema voor december Christmas Party is! Ik heb voor een aantal maanden al wat ideeën klaarliggen voor maandthema`s dus dat komt helemaal goed! Natuurlijk zullen er ook gewoon andere posts online komen zoals persoonlijke dingen, Wellness Sunday (probeer het wel in het maand thema te houden), shoplogjes e.t.c. Ik hoop in ieder geval dat jullie het idee leuk vinden en ik sta te popelen om er mee aan de slag te gaan!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Christmas Party!

  1. Oh wat leuk! Desirée doet dit ook, vond het ook erg leuk bij haar🙂

Geef een reactie

