Miss073

Believe you can and you're halfway there

Catrice Las Vegas eyeshadow palette!

1 reactie

Hey Allemaal

Tadaa! het paletje blog! III 009

De look die ik jullie deze ochtend al heb laten zien heb ik gemaakt met het oogschaduw palette van de nieuwe catrice LE lijn. Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje teleur gesteld was in het palette toen ik swatches voor jullie maakte, maar toen ik vanochtend met het palette aan de slag ging en de ooglook hieronder creëerde, was ik toch wel blij dat ik hem gekocht had.

De kleurenblog! III 029

De swatches, zonder eyeshadow base. Nu zien jullie vast wel waarom ik een beetje teleurgesteld was in het beginblog! III 030

 

Nog een keertje de ooglook!jej

Hebben jullie ook het palletje?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Catrice Las Vegas eyeshadow palette!

  1. Oh my, wat een gorgeous ooglook! Wauw, de kleur in je arcadeboog is echt amazing, mooi gecombineerd!

Geef een reactie

