Miss073

Believe you can and you're halfway there

Het gevaar dat wattenstaafjes heet !

7 reacties

Hey Allemaal!

De boosdoeners van vandaag!mKc4Kd

Deze ochtend werd ik wakker en net zoals normaal startte ik mijn ochtend ritueel net zoals iedere andere school ochtend. Helemaal niets aan de hand tot dat ik mijn oren ging schoonmaken. Ik schrok mezelf dood, echt want er zat bloed aan mijn wattenstaafje. Daar zit je dat half 7 in de ochtend iedereen ligt nog te slapen en jij zit met bloed in je oor. Ik kan er niets aan doen maar op zo`n moment komen er allemaal enge ideeën in me op wat het allemaal kan zijn. Toch maar even mijn moeder wakker gemaakt met de vraag of dit eigenlijk wel goed is en het antwoord wat ik kreeg het is slim als je even naar de dokter gaat. Toen heb ik om 8 uur maar even de dokter gebeld die zoals altijd weer vol zat dus mijn enige optie was de co assistent. Ik ben echt over het algemeen een grote schijtlijster in dokter dingen. Ik ben dood zenuwachtig als ik er naar toe moet, waarom weet ik niet maar ik ga liever 20 keer in de python dan een keer naar de dokter. Toen ik bij de dokter kwam en mijn verhaal deed werd mij streng verboden ooit nog iets in mijn oren te steken, ook al was het dan goed bedoeld. Nu komt er een onsmakelijk verhaal dus als je niet tegen smerige termen kunt sla deze schuingedrukte letters maar over.

Het zit namelijk zo dat als je wattenstaafjes gebruikt je je oorsmeer laat maar zeggen naar achteren in je oren duwt en dat je daar een oorsmeerbal creëert. Ook worden je oren geïrriteerd door de wattenstaafjes en gaan daardoor meer oorsmeer aanmaken. Tot slotte kan die irritatie zo groot worden dat je dus wondjes in je oren krijgt. Wat ik nu dus heb Verwarde emoticon. Dus als je je oren schoonmaakt met wattenstaafjes, neem mijn raad aan en stop ermee.

Zo mag het dus niet meer! gewoon je oren met water schoonmaken4191291-een-vrouw-haar-oor-reinigen-met-wattenstaafje

Je schrikt je namelijk dood als er ineens bloed aan dat ding zit! Het beste om je oren schoon te maken is door er gewoon tijdens het douchen water in te laten lopen en dit er weer uit te laten lopen. Ik wilde dit advies met jullie delen omdat ik denk dat eigenlijk wel heel veel mensen hun oren schoonmaken met wattenstaafjes. Bij mij ging het jaren goed tot vanochtend dus.

Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

~Hugs~

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Het gevaar dat wattenstaafjes heet !

  1. Ik heb dat dus vandaag meegemaakt! Ik was ook gewoon met een wattestaafje mn oren aan het schoonmaken, toen er opeens bloed aan zat! Ik schrok me dood!

  2. Je dacht zeker gelijk

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE misschien ben ik wel doof geworden😮

    Maar k vond het niet egt een ernstig verhaal,
    vind dat je een beetje overdrijft met de ernst

    maar tis idd niet goed voor je
    en tis idd beter om het met water te doen

  3. ik heb er ook al een poosje last van. Nu weet ik wat het is… super bedankt!😉

  4. Bedankt voor de informatie heb nu het zelfde maar ik ben al een thuis en m’n vader neemt niet op 😟😟

  5. hoi ik hep een sokju in mijn hoor

  6. hoi Mylène wat is hij niet zo lief voor jou jou papa

Geef een reactie

