Miss073

Believe you can and you're halfway there

Advent! Waarom ik van de winter hou!

4 reacties

Hey allemaal!

advent-1978090_462x306

Gisteren heb ik al aangekondigd dat er vanaf nu artikelen komen met betrekking tot de kerst. Het is nog precies vier weken tot de kerst nu. Ik weet nog goed toen ik vroeger op de basisschool zat dat er vanaf 4weken voor kerst een kaars werd aangestoken. Ik vond dit altijd erg speciaal. Daarom ga ik jullie vanaf nu ook iedere week een soort van kaars aansteken met de redenen waarom ik zo van de winter hou en de laatste week natuurlijk waarom ik zo van de kerst hou. 

-al mijn favorieten feestdagen zijn in de winter, zoals de kerstdagen, oudejaarsavond en natuurlijk carnaval.

– ik hou van de kou! Daar kan je je gewoon beter op kleden dan de warmte. Wat ik ook zo lekker vond aan de kou is dat alle zachte stoffen te voorschijn komen. Mijn lekkere sjaals, truien, vesten en jas komen uit de kast.

-Winkelen is gewoon leuker in de winter. Alles is mooi versierd en overal klinken er heerlijke deuntjes door de winkels heen. 

-Beenwarmers! O, die vind ik zo heerlijk maar je kan ze moeilijk aandoen inde zomer, dan zweten ze natuurlijk zo van je benen af. Maar in de winter kan je ze gewoon heerlijk dragen.

– stamppot! Oké ik hou niet van alle soorten stamppot maar zuurkool stamppot is zo heerlijk! Met een klein stukje worst natuurlijk maar met van die heerlijke kleine spekjes erin.

zuurkool1

-kale bomen, haha ik weet het het klinkt misschien gek maar het geeft gewoon een mooi gezicht in het landschap en helemaal als ze een beetje besneeuwd zijn. 

8348578-sneeuw-bedekt-boom-takken-in-winter-forest

-Buiten donker, OO dit vind ik zo mooi omdat het dan lijkt dat ieder lichtje dat aan is speciaal voor jou is aangemaakt. 

-Dan is het ook wel logisch dat ik van de lichtjes hou, in de boom, als versiering, kaarsjes. Heerlijk die zet je toch eerder aan als het koud is.

-De stations zijn altijd super mooi versierd! Als je in de ochtend dan aankomt op het station is het al een klein feestje op zich. Het geeft gewoon een iets leuker sfeertje aan zo’n non-place als een station. 

-Crèmepjes! In de winter pak je eerder een crème om je droge huid lekker in te smeren. Daar kan ik zo van genieten, lekker mezelf helemaal insmeren. In de zomer doe ik dit niet zo snel omdat ik het idee heb dat het dan langer blijft plakken. Ik smeer me wel in in de zomer hoor maar niet zo royaal als dat ik dat in de winter doe.

Zo dat waren er alweer 10, wat gaat dat snel zeg. Ook wil ik bij deze aan jullie vragen wat jullie nu willen zien met betrekking op de winter! Wat willen jullie nu zien? Make-up? Lakjes van vandaag? Stylepages? Of gewoon allemaal? Laat wat je wilt zien achter in de comments en ik zal kijken wat ik er mee kan doen ^^. De foto`s komen  toevallig allemaal van google ^^.

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Advent! Waarom ik van de winter hou!

  1. Ik houd echt van dit soort artikelen, ze kunnen mijn dag echt maken! Heerlijk!

  2. Ik herken elk stukje wat je schrijft! De wintertijd is zo gezellig! Ook vind ik het altijd minder eng om over straat te gaan als het gesneeuwd heeft. Alles ziet er dan zo vredig en wit uit. Mij lijkt het leuk om een style pagina over beenwarmers / overknee socks te zien. Ik heb ze namelijk wel ergens in mijn kast liggen, maar totaal geen idee hoe ik ze moet combineren.

    PS: De happy tag van jou staat online op mijn blog.

  3. Leuke post! Stampotten ben ik ook dol op! En die typische kaarsenlucht van kerst. Heerlijk!🙂

Geef een reactie

